maanantai 22. elokuuta 2011

Who am I?


Photographer: Eliza Rask
Clothing: Eliza Rask
Shoes: Mine
Make up: Me
Hair: Me
Year: 2009


Mulla on ihan suunnaton tarve näyttää samalta kuin pari vuotta sitten. Tossa vaiheessa mä näytin vielä hyvältä, mutta nyt.. olo on niin turvonnut, ihan kuin en saisi henkeä siltä. Heräsin aamulla ja tiesin, ettei tästä päivästä tule taaskaan mitään. Jani kyseli miksen nouse ja missä vaiheessa olisin nousemassa, vastailen tosi dramaattisesti etten aio nousta koko päivänä sängystä. No, vihdoin sain itseni ylös, ainakin Janille pitää tehdä aamupalaa. No eikö menkkakivutkin iske ja ahdistus superkertaisena. Itkeä volloton, enkä edes oikeastaan tiedä miksi. Nyt asiaa mietittyäni voisin kuvitella sen olevan purkausta kaikesta mitä olen pitänyt sisälläni ja tuleva työkin stressaa ihan kamalasti. Tai ehkä sekin, ettei ole mitään työtä, silti pitäisi työharjotteluunkin mennä. Aiemmin sanoin, ettei se nyt niin kamalan vaikeaa voi olla, voinhan mä nyt jo paljon paremmin. Ja paskan marjat, ihan samassa tilanteessa ollaan. 

Tahtoisin purkaa turhautumisena ja masennukseni laihdutukseen, voi että kuinka pahasti mä tahtoisin taas alkaa laihduttaa, ehkä näyttää samalta, kuin vuonna 2008. Mutta se on niin väärin, VÄÄRIN PERKELE! Mä vaan toivon, että jonain päivänä mä olisin ihan oikeasti tyytyväinen itseeni. Nyt näen taas kaikki virheeni ja rumuuteni synkimmässä muodossaan.. Mia kuiskii jo äänekkäämmin mun korvaani ja raotan sille ovea, vain kuullakseni millainen luuseri mä edelleen olen. Tahdon tuntea itseni kauniiksi, olla kaunis.. tahdon olla itsevarma ja aikuinen. Tunnun taantuneen taas murrosikävaiheeseeni. Mä en tahdo enää elää menneisyydessä.


Translation:
When I woke up this morning I knew already that this day will be hard for me. I started to cry but I didn't actually know why.. maybe the stress? I think I cannot go to work, even now when I am started to get better. Damn I hate my depression. I hate my body and the way how I think. I hate me. Me me me. Argh! I want to go somewhere where I can't think about these things.. I want to be thin again, like two years ago.. or three.. Thin thin thin. I hate this. I don't want to live in the past.

Leena

P.s Nightwishin uusin albumi julkaistaankin jo tänä vuonna!
P.s 2 Ja kattelenpa kohta kuka voitti arvonnassa, pysykääs linjoilla ;)
/Edit
Vielä sellasta, että tupakoinnin vähennysoperaatio alkanut, nyt kaksi päivää ilman röökiä. Ja muutinpas ulkoasuakin, miltäs nyt näyttää?

4 kommenttia:

Mai kirjoitti...

Älä anna periksi Mialle! Sä pystyt siihen <3 Ja jos multa kysytään, niin mun mielestä olet kauniimman ja terveemmän näköinen nykyään, naisellisempi. Ja naisellisuus on vain hyvä asia, kun aikuisesta naisesta (hyi, ei ole tarkoitus kuulostaa keski-ikäiseltä) on kyse. :)

Kamalasti voimia, ja toivottavasti huomenna on jo helpompaa!

Tau kirjoitti...

Sä oot kaunis juuri tuollaisena kun nyt oot (: Sun ei tarvii laihduttaa enää yhtään, ei saa antaa periks.

Haleja & tsemppiä! <3

Sapelihammas kirjoitti...

äh,täälläpäin vähän samanlaisia fiiliksiä,varsinkin tuon laihduttamisen suhteen,kuinka haluisi näyttää samalta kuin sillon joskus.Pitäisi vain saada itseä niskasta kiinni :o

Leena kirjoitti...

Sagu: Yritän olla antamatta periksi, mutta se on kamalan vaikeaa. Nytkin heikottaa, en ole saanut taaskaan syödyksi, todella ärsyttävää.. se vaikuttaa koulupanostukseen siinä määrin, etten jaksa lähteä ulos =( Ja kyllä itsekin tykkään olla naisen näköinen ja naisellisuus on nykyään mulle tosi ihana asia, toivon mukaan muistaisin sen useammin. Ja toivon itsekin tämän hellittävän pian. Kiitoksia tuesta<3

ttau: Kiitos ja yritän kovasti tsempata <3

Salzburg: Niin pitäisi, en ymmärrä miksi se on taas niin älyttömän vaikeaa?!