lauantai 8. lokakuuta 2011

Korpiklaani 6.10.2011 @ Bar Kino

Gig outfit

Torstaina oli siis Korpiklaanin keikka, minun ensimmäinen KKn keikka. Oli kyllä huisia, oli hauskaa, musiikki oli livenäkin loistavaa, edessä akustiikka oli vaan suhteellisen paska, välillä en meinannut saada lainkaan selvää sanoista. Kuviakin tuli taas otettua liian vähän. Mutta lynttään tähän mukaan nyt parhaiten onnistuneet minulta ja Anniinan otoksista myöskin. Kaikenlaista kivaa jäi silti mieleen, kuten.. 

-hipelöitiin tyttöporukalla bändin jäseniä ihan onnesta soikeena
-saatiin kätellä jokaista bändin jäsentä (he tietty katto minnuu silmiin voehan nenä <3)
-tanssiminen ystävien kanssa
-Jonnen rakkauden osoitus Porilaisia kohtaan; "Haluatteko kuulla miten te kuulutte mun sydämessäni?" "JOOO!!!" ja sitten se löi mikillä sydämensä kohalle, jolloin siitä kuului sydämen sykkeen kaltainen ääni. No tietenkin me oltiin pelkkää awwwwwia
-ne soitti lemppari kappaleitani
-mulla oli kerrankin jotain elämää
-olin kerrankin tyytyväinen ulkonääköni, se myös sai aikaan kutsun pöytään pari minuuttia sen jälkeen, kun olin päässyt sisään, kummallisen hyypiön seurailemaan mua ja pari jätkää iskemään mua jopa ihan uusilla iskurepliikeillä (yksi kuului näin, kunhan jätkä oli ensin tuijotellut mua intensiivisesti aina vaan nojautuen lähemmäs: Kauan sä oot käyttäny noita silmälaseja? Kun vastasin, että neljännestä luokasta asti ja kyselin, että miten niin, tyyppi hämmentyi ja lähti pois.. öh?)






Anniina & me during the gig


Playlist





Iki-ihana Lipparin hameenikin sai ensimmäistä kertaa käyttöä, jee! Hyvältä tuntui, välillä tuli vaan vainoharhanen fiilis siitä, että perse vilkkuu kaikelle kansalle, no ei onneksi vilkkunut. Toinen silmäni näyttää vähän oudolta, koska siinä on taas vaihteeksi haava ja se on arka valolle ja täynnä kaikenlaisia tippoja. Mm. puuduttavaa tippaa, joka laajentaa pupillin animetasolle. Näytän ihan oudolta. Kipu oli torstaina ihan sietämätön ja ennen keikkaa piti vielä koukata kodin kautta hakemassa lisää tota puuduttajaa. Hyvin kesti keikan ajan, mutta heti sen jälkeen alkoi taas sattumaan. Eilisen vietinkin lähinnä sängyssä maateen ja pitäen silmiä kiinni. Nukuin melkein koko päivän, olin pystyssä vain 6 tuntia.


My new Korpiklaani shirt in front

Tänään otin vielä vähän kuvaa mun uusista farkuista (jotka sit päätti olla näkymättä kuvissa) ja uudesta paidasta jonka ostin keikalta. Toi on tällä hetkellä lempparipaitani (varmaan vaikeaa arvata miksi), löytyy päältä tälläkin hetkellä. Kaulassa killuu uutukainen lintukallokaulakoru, joka löyty Glitteristä. Ilmeisesti moni muukin bloggaaja on sen huomannut. Oli yllättävän halpa, joten lähti samantien messiin. Silti tahtoisin vielä isommankin version tuosta tai valkoisen lintukallon. Joten vielä jatkuu lintumetsästys.

..and back



Sen verran vielä olisi sanomisia, että on aivan ihmeellistä, kuinka hyvin olen edistynyt paranemisessani. Paitaa ostaessa otin samantien omaa kokoani olevan paidan, enkä edes ajatellut "kyllä mä vielä mahdun tähän pienempään kokoon". Sama päti housujen kanssa. Mulla ei ole ikinä ollut näin isoa kokoa olevia housuja, mutta jostain syystä se ei haittaa mua yhtään. Loppuen lopuksi se on vain koko. Pääasia on, että on oikeaa kokoa, ettei mikään tursua tai roiku, silloin sä oot parhaimmillasi. Olen todella tyytyväinen itseeni ja eritoten siihen, että alan ymmärtämään mikä oikea kokoni on. Syömishäiriön kanssa oman koon ymmärtäminen on harvinaisen vaikeaa, koska sitä tuppaa näkemään itsensä ainakin isompana kuin mitä oikeasti on.


We (Jani and I) just wanted to say; rock your own life! Metaaalllll!! \m/ Have fun when you can!
Translation:
On Thursday was my first Korpiklaani gig and it totally rocks! I had so much fun and I was so happy. I want to go back! I hope they come soon because I already miss them.. love you guys <3 
My eye might look little bit odd because I have wound in my eye. It's very painful and when I use my eye medicine my pupil goes very big and I look.. disturbing. Yesterday I slept almost the whole day because the pain was too much for me. I hope it get well soon..

/Leena

13 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mä olen nähnyt ne parikin kertaa mutta muistaakseni ei kertaakaan laulaneet Shamanin lauluja. Hmpf! :P Hieman kateellinen, siis.

Anniina kirjoitti...

Haha toi mee yhteiskuva<3 Oon aika dorka

Bea kirjoitti...

Kaunis oot ♥♥ Rakastan noita sun hiuksia!!

Pahalapsi kirjoitti...

Voin jotenkin samaistua tuohon siun silmän kipuiluun, kun oon nyt viikkotolkulla kattonut tuota miehekkeen silmää vierestä :c sarveiskalvo haljennut + värikalvontulehdus ja sarveiskalvontulehdus samalla kertaa. Nuo pupillia laajentavat tipat on kyllä friikin näköisiä.. Anyway, todella nätti tuo siun asu! :) Toivottavasti simmu tulee kuntoon!

Laura kirjoitti...

Olet todella kaunis noissa bändipaita-farkku-kuvissa ^^ Itse asiassa niistä tuli heti lempikuviani sinusta tässä blogissa. Hieno on paitakin!

Niina kirjoitti...

Vooii, oot niin kaunis :) Noi farkut sopii sulle tosi hyvin <3

Eva kirjoitti...

Uijjui kun nättejä kuvia sinusta taasen :) Äää miten onnistuinki missaamaan ton keikan kun se ois ollu suht lähelläki vielä! Kerran nähny korpiklaanin livenä nummirockissa, mutta se meni siellä vähä haahuiluks se keikan katselu niin olis ollu kiva nähdä uusiksi :p

Hele kirjoitti...

Oot todella nätti näissä kuvissa ^^ Ja tosi makeen näköinen toi silmä! :D Ei varmaan tunnu siltä, mutta hieno se on :)

Anonyymi kirjoitti...

Oon niin kade tosta keikasta, ei tosin sillä että omassakaan illassa olisi valittamista.

Milla // Moon shaped little box kirjoitti...

Kaunis oot, nuo vaaleat hiukset sopii siulle ihan älyttömän hyvin! :)^^ Lipparin hamonen on nätti kun mikä, jännä tuo väri :)

Leena kirjoitti...

Duvessa: Joo oli kyllä erittäin ihana lisä, olin itsekin vähän yllättynyt :)

Anniina: Kehee oot aina nii ihanan hassu<3

Bea: Kiitoksii ja miekin kyl tykkään :)

Insanity: No toivottavasti sinunkin äijäs silmä pian paranisi, toi kipu ja turhautuminen on meinaan perseintä koskaan! =( Monta viikkoa joutunut pedissä viettämään lääkkeitä vedellen ton takia. Ja kiituksii <3

Dark Shadow: Khih kiitoksia ihana! Mäkin kyllä tykkään tosi kovasti noista kuvista ja varsinkin paidasta.

Niina: Kiitoksia! Vaikka farkkuja ei paljoa näykään xD

Eva: Joo en kyl tiiä, ens kerralla messiin? :) Ja oli kyllä ihania livenä nammm<333

IndianaRex: Kiitoksia ihanuus <3 Ja kaipa se silmä on aika makea, vaikka tosiaankaan ei kyllä tunnu siltä xD Erilainen ainakin.

Heaven Queen: Tshihi nonni!

Vivian: Kiitoksia <3 Ja nyt ois metsästyksessä kenkulit hameen kaveriksi..

Eva kirjoitti...

No ehottomasti, jos vaan rahaa sen verran löytyy ja oon paremmin hereillä ens kerralla päivämäärien suhteen :D

Leena kirjoitti...

Eva: Asiaa :)