sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Red and Black week: Pieces from our home

Teinpä keksejä viime yönä. Jenni tuli käymään meillä ja pitihän sitä olla jotain tarjottavaa! / I made cookies last night. My friend Jenni came here to visit and of course we needed some cookies with our tea!

Tällä kertaa onkin teille pientä maistiaista siitä miltä meillä nykyään näyttää. Lissee kämppä kuvia tulossa, kunhan oon saanut siivotuksi vähän lisää. Mulla on myös meneillään Red & Black week, eli osallistun haasteeseen jossa tehdään postauksia punamustaisista asioista. Tän päivän aiheena siis punaisia ja mustia juttuja meidän kotoa. Huomenna ajattelin katsastaa vaatekaapin kätköistä jotain punaista ja mustaa päivän asuksi. Jos haluat osallistua niin ohjeet ja inspiraatiot voi klikata tästä: Red & Black Week. 

 

Translation:
So today I show you a little bit of our home and things that are red and black. I am participate to a Red & Black Week. If you want to join rest of us you can click this Red & Black Week link. I think I am doing some checking to my closet and make red and black outfit. And more home pictures is yet to come, I just need to clean up!


Aurinkokynttiläteline on lahja Heidiltä, rakastan sitä! / This sun candleholder is gift from my friend Heidi, I love it!

Pannulaput on jo luonnostaan punaista ja mustaa. Pääkallojakin pitää tietty olla joka gootilla. / My pot holders are red and black. Of course goth needs skulls in the kitchen too.

Keittiön pöydän koristeluja, laitoin pitkästä aikaa puiset pöytätabletit ja laitoin myös punaiset ja mustat kynttilät, viihtyisää :) Joinpa teetä ja söin keksejä lukiessani uutta kirjaani. / Our kitchen table. I put some red table tablets and red and black candles. I drank tea and ate cookies while I eat my new book.

Tulipas niistä kekseistä isoja.. /I made really big cookies. They were good!

Tästä on ihan sikana apua häiden valmistelussa. / This book really helps me to do our wedding arrangements.

Janilta saatu teemuki, punamustat verhot ja kaappiin on ilmestynyt lepakoita piristämään päivää <3 / My tea cup which Jani gave me. It says "dearest" in Finnish. my red and (white) black curtains and little bats has just appear to make my day more happier!

Sainpas tämän pentagrammin myös Heidiltä, se löysi tiensä ikkunalle. Tähän mulla olisi ketjukin, mutten tietenkään löydä sitä.. / I got this pentagram from Heidi too <3

Kauniita yksityiskohtia / It has beautiful details


Uusin laukkuni, voi miten ihana se onkaan! Se saa olla nyt näkyvillä kun toistaiseksi en oo käyttänyt sitä vielä. Kierrätyskamaa :)  / My new bag, how pretty it is! And its just me! And it is red and black <3 I bought it second hand.


Mun lamppu tietokonepöydällä, kirpparilta. / My lamp at my computer desk. It is second hand too.

Kuinkas monella on mustapäisiä tulitikkuja? / A real goth use only black matches.

Korurasioita ja meikkikippo / My jewelry boxes and make up cup.

Oon niin innoissani tästä teema viikosta, että vaihdoin blogin taustakuvankin mustapunaiseksi! / I am so excited this theme week that I even changed my blog backround to red and black!


Minun pöytähän se siinä / My desk

Sainpa seinälipunkin viimein seinälle / I got my wall flag at the wall

Uus tietokone tuoli on turhankin mukava, ihankuin en istuisi koneella muutenkin. Tolsin lyön aina noustessani tuolin pöytääni vasten ja siksi pöytä on alkanut menemään vähän rikki tosta edestä.. / My new chair is soooo comfortable <3 But I always hit it against my table.. you can now understand why it is so ugly at front.

Tää vain siksi koska Minni onkin oikeesti kissavampyyri! No onhan sillä punanen nenu ja musta huuli <3 / My cat Minni is really a catvampire!
/Leena

12 kommenttia:

linnea-maria kirjoitti...

Oh I spotted your christmas electric chandelier! I love how you painted it with black stripes!

Anonyymi kirjoitti...

I love your home!
Your candles, jars and makeup brushes are beautiful! <3

VictorianKitty (Sophistique Noir) kirjoitti...

You have so many beautiful things in your home! I'd love to see more.

Anonyymi kirjoitti...

Lots of great red and black! I love the bats on the wall. I think your cat might be a vampire - with fangs like that? :)

SarahWalrus kirjoitti...

You have such a gorgeous home!

Amirah Why kirjoitti...

I love your home.The decorations are amazing <3

Heidi kirjoitti...

Ihana kuulla, että pidit lahjoista ja ne pääsivät heti esille <3

Jamie kirjoitti...

Love your oven mitts, and the wall hanging is lovely! You have great decor.

Saara kirjoitti...

catvampire <3

Elina kirjoitti...

ihana toi aurinkoteline <3

Unknown kirjoitti...

hi, there. love the "dark" theme of your blog... very hauntingly beautiful... and i totally enjoyed browsing your lovely blog. :) new follower on google. i would be honored if you connect with me, too! cheers form usa!
xoxo
jasmine
AdamAlexMommy

Leena kirjoitti...

linnea-maria: Haha well yes, I love it too so I don't want to take it away from the table all though it is not winter anymore xD Stripes just make me happy <3

Boots: Thank you so much! <33 I love that you comment on my blog! Oh dear, that make me soooo happy <3

VictorianKitty: Thank you honey! <3

jeanofalltrades: Yeah, my cat is a vampire, she must be! And bats are pure love<3

SaryWalrus: Thank you!

Lady Of Gothica: Thank you! Thank you for your comment<3

Mistress Mystral: Todellakin!

Jamie: Thanks! Our home still needs a lot work but.. almost there..

Saara: Kehehe<3

fairy: Niin on!

Jasmine: Oh my, thank you so much! And I will connect you :) <3