tiistai 21. toukokuuta 2013

I am going to be ripped in 30 days



Nyt onkin VIHDOIN JA VIIMEIN batfit 2013 juttujen vuoro, puh kun mä oon ollut laiska tänä vuonna! Osittain kyllä tuo silmävaivakin verottanut liikkumista, monta viikkoa tänä vuonna maannut silmät kiinni sohvalla ja vähemmästäkin kyllä katoaa lihakset ja alkaa ärsyttää kaikki. Nyt kun aurinko paistaa ja tuo lisäenergiaa, vaatteet vähenee ja sitä tahtoo näyttää hyvältä, ihan itsensä takia, on aika alottaa nää batfittelyt oikeen urakalla! Viime vuodesta silti opin, että liika on aina liikaa ja jos sitä liikkumista tekee liikaa, sitä saa vain itsensä kipeäksi ja rikki. Tänä vuonna siis otetaan rennommin ja tehdään tämä homma oikein ja otetaan liikkuminen vastaan osana elämää!

Mä päätin alottaa kehon muokkaukseni nyt Jillianilla (jälleen kerran), koska voi kuinka tuo nainen saa muhun puhtia vaikka meinais jalat pettää jo alta hien valuessa virtana pitkin selkää. Vaikka liikkeet näyttää aina helpolta, voin sanoa, että kymmenessä minuutissa hiki virtaa ja pitää muistaa hengittää. Jos tarvitset taukoja, pidä ne, koska treenaamisessa ei ole mitään hyötyä, jos teet liikkeet niin, että meinaat pyörtyä kaiken aikaa, tai puoliteholla. Tuloksia saadaan tekemällä kunnolla! Tehdään oman kunnon mukaan ja tulokset huomaa ihan oikeasti jo parissa viikossa.


Vaikka usein sanotaan, että pitää päästä kesäkuntoon, niin kyllä sen kehon kuuluu olla hyvässä kunnossa ympäri vuoden. Nuorena pidetty vartalo pysyy paremmassa kunnossa myös vanhempana. Luut ja lihakset eivät surkastu yhtä nopeaan ja näin ollen susta ei ihan heti tule sitä käviksellä ruuhkaa aiheuttavaa köpöttelijää. Ja koska näitä liikkeitä ja treenejä on tehnyt (kukapa ei olisi katsonut Suurinta pudottajaa) kuuskymppiset ja yli 150 kiloiset, kyllä sinäkin jaksat! Tänään teet jotain liikunnallista, koska me ei eletä huomisessa, vaan tänään. Mutta jos huomisesta puhutaan, niin silloin aion tehdä vielä paremmin, tulla vielä vahvemmaksi ja nauttia eilisen treenin tuottamasta ihanasta rääkkitunteesta. Ei siis ensi vuonna, ensi kuussa, ensi viikolla tai huomenna. Vaan tänään. Nyt.

Sä tulet näyttämään niissä lempparivaatteissa paljon paremmalta, kun kannat niitä itsevarmana. Ja onnellinen ja hyvä olo tekee itsevarmaksi. Liikunta tuo sitä runsain mitoin.

Traileria mitä mä teen täällä olkkarissa seuraavan kuukauden aikana:
Here is a clip what I am going to do all this next 4 weeks:


Jillianin treenit ei oo muuten vain tyttöjen juttu! Nyt miehetkin sieltä ruudun takaa lenkille tai Jillianin rääkättäväksi! Liikkeet voi aina tehdä syvemmin, tahti on joka treenissä nopea ja painojen kilomäärää voi aina lisätä! Eikä ne siksbäkit sieltä kaljamahan alta ittekseen näkyviin tule.
This is not just a girls thing! Boys, get up and do the workout! You can do it! Are you going to loose to those people in Biggest loser? 150 kg and 60- year old people? I don´t think so..

Before and after pictures!




Translation:
So I am doing this BatFit2013 posts FINALLY! I have been soooo lazy this year and well, beind ill too. But I am going to be even better than last year and now I am not going to over do this or stop it, I am going to make this my way of life. Because I can, and so do you! Don´t say I will start it next year, next month or next week. Don´t do it tomorrow. Because we live in this moment. Today is the time you are living and your body counts just now! Jillian always makes me move, so I hope she make someone else move too! Find some video´s or DVD´s or find some other way that you would like to move! Because this, this feels awesome. I just made it trought for the first exercise on Ripped in 30 and I am going to look fabulous! Not for everybody else, but me.
You look so much better in your favorite clothes when you carry them so much prouder. Happiness and feeling good will make you confident. Living healthy will give you beauty.

/Leena

5 kommenttia:

DaintyHare kirjoitti...

Jooo mäkin aion nyt samaten ottaa niskasta otteen ja peffan ylös penkiltä :) Ainahan niitä tekosyitä riittää (itsellä esmes polvi tosi kipeä melkein koko ajan), mutta aina voi löytää sellaisia liikuntamuotoja jotka toimivat ♥
Seuraan innolla tuloksia :) Tsemppiä ja rentoutta treenaamiseen!

Misantrella kirjoitti...

Tänään oli huono liikuntapäivä, tietenkin juuri, kun päätin itsekin ottaa niskaotteen ja nakata itseni ylös-ulos-lenkille... Pakkasin aamulla mukaan salikamppeet, mutta töissä iski joku pöpö, ja kävinkin halailemassa vessanpönttöä. :( Olo on vieläkin vähän heikohko, meinasin kokeilla pienen sauvakävelylenkin kiertää, mutta menikin Dr. Whon katseluksi...f^.^;

Tämän postauksen inspiroimana päätin kuitenkin pistää jumppavideon pyörimään tuonne Dr. Whon väliin, ja nyt on hiki! ^__^ Jotain sentään tehty tälle päivää, voi mennä tyytyväisenä suihkuun.
Kiitos tästä ja tsemppiä sinne! :)

Tiina Katariina kirjoitti...

mietinkin vähän aikaa sitten että minneköhän batfit-jutut on jäänyt... mutta sieltähän se taas tuli! ei muuta ku täysillä vaan ja tuloksia tulee! ja muistahan myös ruokavalio, unelmakroppa on 70% made in the kitchen! :) tsemppiä!

jos kiinnostaa salitreenit, unelmakropan metsästys, tankotanssiharrastus ja satunnaiset lifestylejutut sekä kaiken takana oleva tatuoitu personal trainer niin tervetulemast lueskelemaan blogiani ;)

http://gracefulfit.blogspot.fi/

Roosa kirjoitti...

Suuret kitokset sulle tästä videovinkistä! Meikälikka otti kans itteään niskasta kiinni ja kunhan ensi viikolla palailen takaisin kaupunkiin niin sitten aion tosiaan aloittaa tuon 30päivää kestävän treenin. :) Turha väittää itelleen ettei muka olis sitä 25 minuuttia joka päivä sen verran aikaa!

Leena kirjoitti...

DaintyHare: Sitä tarvitaan! xD

Misantrella: Kipeenä ei tosiaan kannata hirveästi liikkua, mutta hyvä kun olo parani ja sait liikuttua! Doctor who <3

Tiina Katariina: Ne jäi ihan laiskuuden puutteessa xD

Roosa: Näinpä! Kaikilta löytyy kyllä sen verran aikaa. On muuten tehokasta.