maanantai 26. syyskuuta 2011

Tunnustuksia

Sorry, only in finnish this time.
Sain Heaven Queenilta pari uutta tunnustusta, kiitoksia aivan kamalasti!


Tunnustuksen mukaan tuli haaste kertoa kymmenen uutta asiaa itsestäni. 

En oikeen tiedä tarkkaan, mikä tämän palkinnon varsinainen idea on (kun sattuu olemaan vaan pelkkä pokaalikin kuvassa), enkä löytänyt mukana kuin haasteen jossa pitää kertoa itsestään asioita.

1. Vaikka olen henkeen ja vereen kauhuelokuva fani, rakastan myös piirroselokuvia ja tyttöjen hömppäelokuvia. Katsoin kesällä mm. Blondin kosto 1 ja 2, ja läjän semihyviä  amerikkalaisia rakkauselokuvia. Katson niitä aina, kun haluan tyhjentää aivot ja nauttia tyttömäisistä jutuista.

2. Rakastan violettia. Siis ihan tajuttomasti. Voisin ostaa kaupoista kaikkea vain sen takia, että esine sattuu olemaan violetti tai suloinen. 

3. Naksuttelen sormiani, niskaani, selkääni, nilkkojani ja varpaitani. Myös polvet naksuvat. Taidan olla vanhana erittäin raihnainen.. tämä paha tapa alkoi yläasteella, kun yhtäkkiä kaikki meidän luokalla naksutteli sormiaan.

4. Rakastan syödä ananasta ja tonnikalaa sekaisin. Jos kotona löytyy muitakin aineksia, teen kyllä isommankin salaatin. Vihaan muuten avata tölkkejä tölkinavaajalla, en tiedä miksi.

5. En pidä kahvista. Juon sitä vain, kun olen kylässä tai meillä on vieraita, jotka haluavat juoda kahvia. Olen silti ollut kahviriippuvainen rippileiriaikoinani. Minulla oli huonekaveri, joka puhui poikaystävänsä kanssa joka yö monta tuntia, enkä saanut siksi nukuttua. Join siis kahvia, jotta pysyin päivällä hereillä. Olin kotonakin vielä riippuvainen kahvista, mutta lopetin sen juomisen, kun tärisin aina, olin sitten saanut kahvia tai en. Juon mieluummin teetä tai kaakaota. Mieluiten kaakaota.

6. Minulla on ollut vähän yli 20 suhdetta. Olen läheisriippuvainen. Enkä pääse siitä yli enkä ympäri. Nykyään se on hieman aiempaa lievempi, enkä tarvitse enää montaa uutta ystävää aiempien menneiden tilalle.

7. Syömishäiriöni alkoi siitä, kun äitini sanoi, että minun tarvitsisi laihduttaa. Onhan reiteni liian paksut. Painoin silloin vähemmän kuin nyt. Siihen vaikutti myös koulukiusaaminen ja se, että kaverini ( ne vähät) pettivät luottamukseni usein. Olen ollut ihmisille kuin ilmaa. Halusin siis myös oikeasti olla sitä.

8. Olen ollut pescolakto-ovovegetaristi syksystä 2008. Syön siis kalaa, kananmunia ja maitotuotteita. Ja kyllä, vihaan sitä, kun ihmiset kysyvät eikö kalakin ole lihaa.

9. Revin kynsiäni ja kynsinauhojani ollessani hermostunut. Henkisen tilani näkee siis kynsien alueen tilasta. Olen myös nyppinyt huomaamattani kulmakarvojani ollessani erittäin keskittynyt johonkin kirjaan. Olen tietoisesti yrittänyt lopettaa sitä, koska en tahdo elää ilman puolta kulmakarvoitusta.

10. Olen hamstraaja. Kiinnyn esineisiin, aiempiin jopa joihinkin roskiin. Luulin, että niille tulee paha mieli, kun ne jätetään yksin ja hylätään. Vaikka en pitäisi nykyäänkään joistain tavaroista mitä minulla on, en vain pysty heittämään niitä pois. Joudun käymään hurjan mietinnän jokaisen tavaran eteen. Roskissa ei onneksi nykyään ole enää mitään ongelmaa. Olen jopa onnistunut vähentämään reilusti turhia ostoksia, jopa ruokakaupassa.


Tämä on jo kivempi palkinto, siinä sentään tiedän minkä niminen palkinto on kyseessä! Tämän mukana tulee myös haaste ja se kuuluu näin: 

1.Lempiruoka: Täysjyvä spagettia soijarouhekastikkeella, reilusti ketsuppia.
2.Lempimakeiseni: Rakastan salmiakkia!
3. Lempiluettavani: Fantasiakirjat, scifikirjat, rakkausromaanit ja elämänkerrat. Eli siis vaikkapa Dragonlance, Star Warsit, Nora Robertsin kirjat ja Geri Halliwellin omaelämänkerta.
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä: Köhh.. lähinnä jotain askartelua.
5. Lempielokuva: Näitä on tsiljoona. Mutta ultimaattisin on Kaunotar ja Hirviö.

Hmm. Nämä voisi saada tämän hetken suosikkiblogit, eli voittajat ovat:


/Leena

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kröhöm, käsittääkseni tuo pokaali kuului tuohon samaan tunnustukseen eli you have lovely blog!

Leena kirjoitti...

Heaven Queen: Mä mietin sitä, että liittyikö, mutta löysin tuon erillisen haasteen monilta muilta bloggaajilta, joihin tuo kuva oli liitetty :)

Anonyymi kirjoitti...

Aah, ok. :D

Nonnulan Jonna kirjoitti...

Kiitos Leena näistä tunnustuksista <3 :) Nämä ilmestyvät blogissani lähiaikoina.

Niina kirjoitti...

Mää tiesin nää kaikki melkein susta jo ;D Tai siis oot aikasemmin jo laittanut tälläsen postauksen,muistaakseni!

"Ja kyllä, vihaan sitä, kun ihmiset kysyvät eikö kalakin ole lihaa." < Mäki vihaan tota yli kaiken!!!

Ps. Mikset enään nykyään vastaile mun kommentteihin? Enkai ole mitään pahaa laittanut??? :< oot ihana♥

Ventovir kirjoitti...

Kiitoksia tunnustuksesta, teen sen heti kunhan tästä joudan:)

Leena kirjoitti...

Nonnu: Ole hyvä <3

DistressedFairy: No mä oon niin huono keksimään näitä uusia ja oon ehtiny jo unohtamaan mitä oon täällä sanonut xD Ja yritän kyllä vastata kaikkiin kommentteihin, saattaa tulla nykyään vaan vähän myöhässä, kun tosiaan mun muisti tuntuu aina vaan pahenevan. Et oo sanonut mitään pahaa <3

Ventovir: Ole hyvä :)