torstai 17. toukokuuta 2012

10 things that make me happy

Sain Andromedalta hyvän mielen haasteen, jossa pitää listata kymmenen hyvää mieltä tuottavaa asiaa. Hei muuten, mulla on kadonnut kaikki vanhat kirjanmerkit selaimesta, joten jos ootte antanu mulle blogipalkintoja ja haasteita ni kirjottakaapas mulle kommenttia niin pääsen tekemään niitä!

/10 things that make me happy!

1. Goottibloggaajat miitti oli tosi jees! Ja koko Hesan reissu, teen tässä jossain vaiheessa siitä pidempääkin postausta, mutta kaikessa kokonaisuudessaan oli niin ihanaa nähdä niin paljon mulle tärkeitä ihmisiä ja samalla uusiakin! Minä oon toi vihreehiuksinen alhaalla vasemmalla.

/Gothbloggers meeting went so well! I saw my friends and I made new ones, totally awesome! More about this later.

The goth bloggers, I am the green haired girl, left in the lower row.

2. Oon lähentynyt hurjasti monien kavereideni kanssa. Esim Anna on mulle nykyään niin iso henkireikä, etten tiiä mitä tekisin ilman sitä. Jenni on kanssa nykyään oikeen ihana ja nähdään aina kun mahdollista! Kuvassa ollaan Rauttiksella Helsingissä, nähtiin viime Hesan reissullani :) Mä otan ystävyyden todellakin tosissani, en voi sille mitään! Annan kaikkeni ja haluan tietenkin vastakaikuakin. Ystävät on mun perheeni, tukeni ja iloni.

/ I have gotten more close to my friends. Anna is so big support to me, I don't know what to do without her! And I want to see Jenni everytime it is possible! My friends are my family, support and joy.

Anna and I


Me and Jenni

3. Terveellinen ruokavalio! Kuka väitti, että terveellinen sapuska maksaa? Kuvassa näkyy tämän päiväinen smoothieni, joka sisälsi mansikoita, banaanin ja suomalaista maustamatonta jugurttia. Annos maksoi mulle suurinpiirtein 40-70 senttiä. Join näitä kaksi tänään, oli pakko, kun oli niin hyvää! Vetelen nykyään joka päivä ainakin yhen smoothien.

/Healthy diet! Who said that healthy food is expensive? My strawperry/banana/yoghurt smoothie cost me only 40-70 cents. I drink one smoothie every day! Today I needed two of these.

Yummie!

4. Agatha Christien dokkarit. Äiti omistaa kaikki Agathan kirjat, paitsi ne joita ei ole suomennettu (ei se mitään englantia osaa). Lainasin siis vaihteeksi neljä kirjaa. Oon kattonu kaikki Poirotin leffat mitä telkust on tullu ja kanssa Neiti Marpleakin tullut katsottua. Kirjoja silti ei IKINÄ mikään leffa päihitä, vaiks ois kuis hyvä.

/ I love Agatha Christie! I have watched all the movies at TV and now I am borrowing books that I haven't read a while. My mom owns all the Agatha's books except those that have not been translated into Finnish.


5. Tosiaan Jani kasas mun koneeni uusiksi ja sainpa tässä hommattua uutta näppistä ja näyttöäkin, nyt näyttää tosi kivalta! Muistaako kukaan millanen superiso näyttö mulla viimeksi oli? Huh.. nyt on tilaakin. Sisustuksesta lissee isommassa postauksessa pian! Kaikki on tietty musta/metallin väristä, kuten mun kaikki teknologia (paitsi mankka on sinivalkonen).

/ Jani modify my computer and I even had new computer screen and keyboard, now I have all the space I need! Of course it is black/silver.


6.  Hesassa tuli käytyä Irenen kanssa tietysti kanta baarissa, eli Prahassa. Keskusteltiin henkeviä ja yhtäkkiä kesken keskustelun Irene päätti antaa mulle taivasrahaa. Itkin luonnollisesti silmät päästäni. Poltan tämän Tiitulle seuraavassa rituaalissani. Tää on silti niin siisti juttu, että en tiiä haluanko ees polttaa mokomaa seteliä. Näin lyhyesti, taivasrahaa poltetaan läheiselle, jotta hän pääsisi taivaaseen. En itse usko taivaaseen, mutta Tiitu oli ortodoksi.

/ Irene gave me heaven money! I cried my eyes off.. This is just so cool. I don't know do I even want to burn this. But this is for Tiitu <3


7. Kisut! Voi sentään kuinka noi voi pelastaa mun päiväni. Sitä paitsi elämä ois tosi tylsää ilman, että niiden jälkiä pitäisi jatkuvasti siivota. Kuvassa Yola, sain kerrankin kuvan siitä kun se noutaa narua! Pieni on oppinut noutamaan <3

/ My cats! I just love them <3 Yola has learned to fetch!


8. Jani tuunas miun koneeseen hienot poppivalot. Kyllä, onkos sinun koneessasi ultra-violettivaloa hä?! Minullapa on! Kuvissa ei ihan näy kuinka violetit noi valot on.

/ My computer has the coolest lights ever! Jani is the greatest ever, he gave my baby ultra violet lights! How cool!


9. Kesä tulee! Mä aina piristyn, kun valo lisääntyy, kärsin joka pahuksen vuosi kaamosmasennuksesta! Nyt jaksaa siivota ja touhuta, olen muutenkin pirteämpi. Sitäpaitsi nyt päästään mökillekin. Kyllä sinne talvellakin pääsisi, mutta viime talvena oli vähän heikot jäät. Oon jo kerran pudonnut jään läpi (olipa kylmää ja pelottavaa!), joten en halua sitä kokea enää koskaan. Kuva on meidän mökin rannasta.

/ Summer is on the way! Now we can go to our summer house <3

Me and Jani at our summer house.

10. Pin up ja gothabilly tyyli! Oon vaihteeksi taas ihan hurahtanut siihen. Kuljen joka paikkaan huivipäässä ja tahdon vain olla niinkuin kuvien naiset. Naisellisuus, muodokkuus, korkokengät, huivit, kiharat, nutturat.. ja mitkä vaatteet <3 Ja se itsevarmuus, siitä ei pääse, ei mihinkään.

/ Pin up and gothabilly styles! I just love them, I go every where in my scarf and I want to look like the girls in the pictures. Feminity, curves, heels, hair and clothes.. pure love <3

Picture from google
Haastan kaikki mun lukijani tekemään tän, koska aina pitää ajatella elämän pieniä ja suuria iloja! Linkatkaas mulle postauksenne sitten, että pääsen lukemaan teidän iloja :)

I challenge all of my readers to do this because you need always to think about the good things in life. Link your post to me!

/Leena

7 kommenttia:

Louhakka kirjoitti...

Oi, kissat on ihania! Mun rakas edesmennyt kissani, Herra Tossavainen, nouti palloo. Se oli ihan sen lempparileikki. Oli kuin koira, ku innostu siitä pienestä nöyhtäsestä pallostaan aina ku heittelin sitä sille. Voi että, tuli taas ikävä Herraa.

linnea-maria kirjoitti...

What a lovely post! Your blog meeting seemes so fun, a lot of lovely looking people in this picture. Sigh, I feel a bit lonely in this town. I think gothabilly is a great constellation. I started as a goth in my early teens, turned to rockabilly and now I'm goth again. But I'm so in love with my 50's dresses and could never part from them.

Hiidenneito kirjoitti...

Oon kyllä niin kade tosta teiän kesämökistä! Antaisin mitä vaan jos saisin jonkun tuommosen maalaismörskän missä rauhoittua, ei edes tarttis olla mikään hääppönen kunhan se olis hyvällä paikalla (eli mahd. puskassa:) No avokin mökki nyt on tällä hetkellä ainut, mutta se on aina täpötäynnä sen sukulaisia xD

Mulla oli sulle tuo viimeinen kysymyshaaste http://satiinitaivas.blogspot.com/2012/05/its-challenge-time.html

Madame Macabre kirjoitti...

I would also love to have a blogger meeting :D. You look all great!

S kirjoitti...

Mie tykkäsin kovasti tuosta Idän pikajuna-kirjasta. Miekin oon usein miettinyt miten tyhjää elämä oiskaan ilman eläimiä, varsinkin kissoja, kun ne hyörii koko ajan menossa mukana ja saavat hymyn kasvoille päivittäin.

Miulta meni ihan kokonaan ohi tuo miitti, mistä siitä ilmoteltiin ja lieköhän vastaavia tulossa lähiaikoina? Ois hauska tulla paikanpäälle seuraavalla kerralla :)

Andromeda kirjoitti...

Oww, "Jennikin on nykyään oikein ihana.." :'D <3 Mie oon tulossa ehkä 2 viikon päästä Poriin käymään, katsotaan, jos ehditään nähdä :)

Leena kirjoitti...

Myrika: Kisut on parhaita <3 Voikun ihana nimi sinun kisullasi ollut! <3

linnea-maria: I feel a bit lonely at my town too, that's why I go so often at Helsinki where are most of my friends :) 50's is so inspiring!

Suvi: Tein pitää löytää joku oma sitten jostain <3 Kiitoksia haasteesta :)

Madame Macabre: Thank you! I want to go another one xD

S: Se on kyllä hyvä, mahtia päästä lukemaan se vaihteeksi, en oo vissiin nähnyt kuin elokuvan.. Miitistä keskusteltiin goottibloggaajat yhteisössä facebookissa :) Seuraavaa Helsingin alueella on vissiin VarjoTuskan aikana :)

Andromeda: Hihii no olet <3 Nähdään kyllä!