lauantai 12. marraskuuta 2011

I'm so goth I think saying "oh my goth" is cute.

Today's outfit
Shirt: Fleamarket
Necklace: Sanna Von Steam
Corset: From friend
Skirt: From friend

Mulla oli alunperin joku tosi hieno idea tämän päivän postauksen aiheeksi, mutta luonnollisesti olen ehtinyt jo unohtaa mistä mun piti puhua.. Jotenkin se taisi liittyä siihen, että olen nykyään erittäin tyytyväinen nykyiseen kokooni. Kokoloput eivät enää oikeastaan ollenkaan häiritse, päinvastoin, olen ylpeä siitä, että olen terveissä mitoissa, enkä puolikuollut tai liiallisen ylipainoinen. On täysin typerää, että aiemmin pakkomielteenäni on ollut mahtua vaatteisiin, joihin olen mahtunut ala-asteella. 

Kuuluisiko minun vieläkin olla tyytyväinen sellaiseen tilanteeseen, haluaisin olla samaa kokoa nälkäisten, kodittomien ihmisten kanssa? Voi ei, ei kyllä tippaakaan enää kiinnosta. Itseasiassa nytkin on taas sen verran nälkä, että todellakin tahdon syödä, nauttia ruuastani ja sen jälkeen käydä mainiolle ruokalevolle tämän hetkisen kirjani kanssa. Kyllä, nautin nykyään täydestä mahan tunteesta. Aiemminhan tämäkin normaali tunne on ollut tiukka nounou. Sehän merkitsisi sitä, että olen ollut heikko, enkä ole kestänyt elää ilman ruokaa. Ennen ajattelin, että en ole tarpeeksi hyvä, arvollinenkaan tuntemaan mahaani täydeksi. Minun kuului olla kaunis ja tietenkin saatoin olla kaunis vain tuntemalla nälkää ja kuvitellen, että laihtuisin joka sekunti enemmän tällä tavalla.


Today's makeup

Tietysti aina ajoittain olo on erittäin iso, varsinkin kuvista huomaa aina millaiseksi sitä on tullut muututtua. Onneksi peili alkaa olemaan enemmin nykyään vain pelkkä peili, eikä vihollinen, jonka kautta tuijotan omia virheitäni. Tosin vaaka ahdistaa tällä hetkellä hieman, pari kiloa on tullut lisää nykyisellä koneella löntsäyksellä ja sipsejä mussuttaessa. Silti siihen voi olla osallisena pelkästään sekin, etten ole jaksanut nostaa persettäni mihinkään liikunnalliseen, luonnolliseti se vaikuttaa. Joten tähänkin voisi tulla muutosta, onneksi alkaa tulla jo jonkiasteinen normirutiini taas tämän hetkiseen elämäntilasteeseen. Ja tänäänkin olen ilman sipsejä, saa nähdä kuinka ahdistavaksi käy taas illalla.

Josta tulikin mieleeni, viimeiset illat ollaan Janin kanssa vietetty katsoen uusinta Stargate sarjaa, Stargate Universe nimittäin. Olen totaalisen koukussa. Se on jopa melkein yhtä hyvä, kuin SG- Atlantis. Ja toiset illat ollaankin vietetty zombien ystävällisessa seurassa, The Walking Deadin parissa. Siitäkin on tullut jo toinen kausi, toivon mukaan ilmestyisi vielä kolmaskin, on meinaan harvinaisen hyvä sarja. Ja kuinka monta zombisarjaa sitä muka kävelee vastaan? Mä olen niin onnellinen, että mulla kumppani, jonka kanssa jakaa samoja mielenkiinnonkohteita ja me voidaan keskustella mistä vaan keskenämme. Eilenkin tuli SG:n katsomiseen tunnin tauko, koska meille tuli niin kova keskustelutulva, koskien asiaa.. jota en enää kyllä muista. Juuh.. kyllä tässä voisi olla tyytyväinen elämiseen.

P.s Vielä 9 lukijaa ja sitten on taas uusi give away!


Translation:
We have been watching Stargate Universe and The Walking dead every evening. I like that we can share interests with each other.
And I noticed that I am much better now, I mean my bulimia. I really think that I can beat this.

/Leena

4 kommenttia:

Anna Gramm kirjoitti...

Tuo sinine tukka sopii sulle kyllä varsin ihanasti. Hieno! :) Stargate Universe on myös erittäin hieno sarja, harmi vain että tekivät sitä vain pari hassua kautta. Ei voi kuin ihmetellä, millä periaatteella scifisarjojen rahoittajat ovat jenkeissä liikkeellä, sillä jos Robert Carlyle ei viehätä niin ei sitten kyllä mikään!

Pistin sulle muuten haasteen blogissani, tekaise jos et vielä ole jo tuota haastetta tehnyt. :)

Black bird kirjoitti...

Jotkut mun kaverit on tosi huolissaan painostaan ja ulkonäöstään vaikka ovat normaalikokoisia kuten minäkin, mutta mä taas oon semmonen, että syön niin paljon ku mua huvittaa enkä huolehdi linjoista tai mistään semmosista. Ruoka on maailmassa yks parhaimmista asioista :D Okei, olenhan vielä kasvavassa iässä, mutta siitä huolimatta, must on kiva kuulla, että sulla menee jo paremmin :)

Anki kirjoitti...

Ihanaa kuulla, että sinulla menee hyvin! ♥ Syöminen osaa olla maailman vaikein asia, mutta kyllä sen oppii, vähitellen. :)

Leena kirjoitti...

Anna Gramm: Kiitoksia <3 Oon kanssa ihmetelly, että mihin ne rahat menee ja miksei kunnon sarjoihin ole pistetty suurempaa budjettia.. toivotaan että tulisi lisää kausia, eihän sitä koskaan tiedä. Ja kiitoksia haasteesta :)

Black Bird: Musta tuntuu, että se on useimpien naisten geeneissä tuntea itsensä liian läskiksi tai rumaksi.. tietenkin nyky kauneusihanteet vaikuttaa siihen vielä ihan hitosti. Mutta en tajua sitä, jos muuten hyvin on itsevarma nainen, miksi mössöttää pienistä virheistään jatkuvasti ja suurentaa niitä? Ja kasvavassa iässä ruoka on erittäin tärkeä asia kehittymisen kannalta. Onneksi siis se maistuu ainakin sinulle! Nyt tuli taas nälkä kun puhutaan ruuasta..

Anki: Niinhän se osaa olla vaikeaa, mutta loppuen lopuksi se on erittäin helppoa.. ja nautinnollista <3