torstai 24. marraskuuta 2011

I'm so goth my dog barks, "Bauhaus Bauhaus."


Valitan blogihiljaisuuttani. Oon viime aikoina ollut jotenkin omissa maailmoissa, masentunut, stressaantunut, enkä ole halunnut pahemmin olla koneella. Lähinnä olen painunut kirjojen lumottuun maailmaan, jossa mun ei tarvitse ajatella itseäni. Siltikin vaikka kuinka keskittyisin, puskee stressin aiheet läpi ja turhaudun. Kädet on jälleen pahentuneet, siis täynnä vesirakkuloita, haavoja ja on täydellisen totaalisen kuivuneet. En voi käyttää minkäänasteisia voiteita, en edes täydellistä Ceridaliani, koska kaikki pahentaa tätä entisestään. Toissa päivänä erehdyin laittamaan Ceridalia ja puolen tunnin kuluttua laitosta kädet oli ihan turvonneet ja täynnä kirveleviä vesirakkuloita. En pysty tekemään käsilläni oikeastaan mitään ja tää on ihan totaalisen perseestä. Ihan kuin stressikin ei pahentaisi tätä..


Huomenna mulla on synttärijuhlat, täytän maanantaina 23 ja olen siitä jotenkin hämilläni. Koulut on loppu ja olen työtön, rahaton, kuivunut rusina ja tässä pitäisi olla sitten juhlimisen aihetta? No saanpahan ajatukset muualle pahoista asioista, joten tavallaan olen kyllä odottanut huomista. Vihaan vaan sitä, kun aina pitkään odottamani asiat menee aina päin prinkkalaa. Liikaa täydellisyyden tavoittelua, kaikessa.


Kuvat löyty viime vuoden kuva-arkistoista. Ne on otettu 20.6.2010. Jospa vielä loppuillan perehtyisin märehtimään, ettei tukkani ole hopeinen ja sininenkin väri on alkanut jo haalistumaan. Voisiko joku vipata mulle sinistä suoraväriä?


/Leena

6 kommenttia:

Andromeda kirjoitti...

23-vuotiaana on elämä ihanasti edessäpäin :) etkä sinä nyt mikään rusina ole!
Näyttää tosi nätiltä tuo vihreä luomiväri. Sopii kauniisti yhteen sun silmien ja hiusten kanssa <3

Hele kirjoitti...

Nähtävästi vähän kaikilla on muuta ajateltavaa kuin blogit tähän aikaan, yleensäkin juuri ennen joulua ihmisillä en isoin kiire, vaikka silloinhan sitä haluaisi syventyä joulunajasta nauttimiseen...

Oivoi, mikä sun käsissä on? Atooppinen iho vai? Toivottavasti vointisi paranee pian, koeta katsoa ihania leffoja ja lukea ihania kirjoja. EIkä kynttilöistä ja kuumista juomista ainakaan haittaa ole <3

Enigmatica Gothic kirjoitti...

Linda!

marmiakierrätys kirjoitti...

Moi! Oon pitkän aikaa seuraillu sun blogias ja parturikampaajaopiskelijana kiinnostas tietää että minkä merkkista sinistä suoraväriä sä käytät? Ja onko pysynyt hyvin? :O Itse käytin Cutrinin shokkiväriä ja se haalistu ekan pesun jälkeen likaisen vihreeksi.. ._.

netteraven kirjoitti...

Ihana tuo meikki, näytät tosi nätiltä <3

Leena kirjoitti...

Andromeda: Tuntuu kyl rusinalta kun on niin kamalan kuiva, hyöh. Mutta meikki oli kyllä nätti :)

IndianaRex: Siltä kyllä vähän tuntuis, kovinkaan moni ei enää kirjottele säännällisesti =/ Mun käsissä on atooppinen iho juu, se on aika vaikeaa ku joutuu elää kemikaalien ja veden kanssa. Stressi pahentaa, niinku hikoilukin. Tää on pahimmillaan aina kesäsin on tosi kuuma ja hikoilen ku pieni sika =/

Enigmatica Gothic: Obrigado!

Riuna: Mulla on Crazy Colorin tumman sinistä väriä ja nyt on ollu n. kuukauden päässä ja pesen hiukset kaks kertaa viikossa, aika hyvin on kestänyt, ei pahemmin oo haalistunut, näyttää vielä ihan siniseltä, suosittelen kyllä :) Cybershopista ostin seittemällä eurolla.

Nette: Kiitoksia! <3