sunnuntai 24. lokakuuta 2010

‎"Ignore those who talk behind your back, it simply means that you are two steps ahead."

Jaa jaa. Silmälappu on edelleen silmällä, mutta nyt olen oppinut pitämään toista kiinni jo niin, ettei silmäluomi paina liikaa haavaa. Eli siis, lääkäri sanoi, että usein silmän kalvo, joka on jo parantunut, voi olla niin heikosti silti silmässä kiinni ja irtoilla, näin kävi mulle. Joten siis uusi paranemisyritys, huoh. Tätä on kestänyt siis jo kolme kuukautta =/ Toivottavasti ei enää irtoa tän jälkeen. Ja lääkäri sano myös, etten saa meikata tänä vuonna, huoh, joten kuvia musta tuskin näkyy kauheesti, ellen muokkaa ittelleni photarilla kuvat xD Tai sitten olen vaan el naturel meiningillä, ehkä vähän toisentyyppistä Leenaa sitten näette.

Jani tekee täytettyjä perunoita <3 En oikeen tiedä millasia niistä tulee, ei oikeen tiedä Janikaan, mutta sehän tekee ruuanlaitosta vaan hauskaa :) 

Oon kyllä huomannut, kun on vaan sängyssä ja sohvalla maannut silmät ummessa ja tylsistyneenä, että tälläsissä tilanteissa oppii kärsivällisyyttä. Ehtii miettimään asioita, mutta ihme ja kumma, en jaksa märehtiä pahojen asioiden kanssa. Mietin mitä kaikkea teen, kun silmäni on parantunut. Mieleni halajaa kokeilemaan kaikkea yksinkertaisen ihanaa. Ehkä kaikille on hyvä rauhottua välillä ja oppia arvostamaan pieniä asioita. Luulin, että osasin sen jo, mutta olinpa väärässä! 

Uusia asioita oppii joka päivä, varsinkin omasta itsestään. Mä olen nauttinut Disneyelokuvien katsomisesta, Janin kanssa juttelemisesta, kaakaon juomisesta, kissojen kanssa leikkimisestä.. nyt olen toisella silmällä pystynyt katsomaan Muumeja (Disneytä en oikeastaan katsonut, pystyin vain kuuntelemaan ja mutisin vuorosanoja ulkoa, saaden Janin toistelemaan yhä uudestaan kuinka se rakastaa mua <3 Kumma, että se tykkää mun höpsöstä käytöksestä)

Haluaisin taas muistuttaa, että pitäkää hyvä huoli itsestänne! Mullahan nyt on ollu pääasiassa pääkoppa sekasin, ruumis sh:n takia ja nyt silmä siksi, koska luultavasti tökkäsin kajalilla siihen =/ en ole tosin varma tuliko haava siitä.. Muistakaa pitää aina silmäsuojia tarvittaessa, putsata meikkinne ja välineenne JOKA KERTA KÄYTÖN JÄLKEEN. Siveltimiin jää ihosta vaikka kuinka monia miljoonia bakteereita, jotka aiheuttaa silmätulehduksia.. Mulla on ollu nyt kaksi tänä syksyny (tosin johtuen tosta haavasta) joten voin sanoa, ettei tulehdus ole kauhean mukavaa.Menkää heti lääkäriin jos jotain sattuu. Muutenkin, terveys on tärkeintä. Kummaa, että sen tietämiseen tarvii aina jonkun ikävän muistutuksen. Niinkuin elämästä nauttimiseenkin..

Mä en ainakaan jaksa märehtiä menneissä enää. Voihan niitä miettiä ja oppia entisistä virheistä, mutta turha miettiminen aiheuttaa vain uusia huolia. Nyt mä jatkan Muumien kattomista ja mietin, että muumilaaksossa on ihanan rauhallista, ruoka on ihana asia ja haaveilen Feenikslinnun näkemisestä ja elämän pienistä seikkailuista.. Voivoi, mitä sitä aina haluaakaan kokea ja tehdä, kun on sisällä kipeänä. Onko tuttu tunne?

Tulee välillä vähän yksinäine olokin, kun ei pääse mihkään, eikä kukaan oikeen tule käymäänkään.. onneksi mulla on Jani seurana, mutta huomennakin se menee taas töihin.. =/ Olo on vähän ku Möröllä 0_o 

Oho innostuinpas kirjottamaan, onneksi silmä suostui yhteistyöhön :) Palaillaan taas pian asiaan. Onneksi ensi viikolla on koko viikko lomaa, ettei tarvi pitää töistä sairaslomaa! Tosin ajattelin viettää lomani vähän eritavalla, mutta minkäs sille mahtaa, että elämä tuo aina mutkia matkaan.

Leena

P,s Ainiin, Anniina kävi lukemassa mulle torstaina Mauri Kunnaksen satuja <3
Ja kiitos kommenteista, vastaan niihin myöhemmin <3

Ei kommentteja: