tiistai 1. lokakuuta 2013

Halloween calender, day 1: Food food food


Ajattelin ilahduttaa lukijoitani näin lokakuun kunniaksi (tai no, Samhaininpas!), joka päivä uudella luukkupostauksella. Eli Halloweenia odotellessa saatte erilaisia Halloween teemaisia (asian sivusta) postauksia! Olen kerännyt viimeisen vuoden ajan linkkejä, tutorial ideoita ja vaikka mitä, ihan teitä varten! Luulen, että tästä kuukaudesta tulee hauska, koska teen joka päivä aina eri juttuja.

Tänään lukijatoiveena oli reseptit. En ole itse mikään maailman parhain leipoja tai ruuanlaittaja, joten päätin nykäistä parhaimmat reseptiniksit (ja söpöimmät luomukset) netin syövereistä ja jakaa ne teidän kanssa! Ideana olisi, että kokeilisin näitä itsekin, joten äänestäkääpä suosikkianne, niin pääsette näkemään mitä kauheuksia mä tuolla keittiössä saankaan aikaiseksi, hah! Kertokaa mulle myös parhaimmat (kauhu) reseptinne, en malta odottaa, että kuulen mitä te siellä keittiössä teette.

Translation:
So, I wanted to make my readers go all wild in this years Halloween, so I am treating you with Halloween calender! Every with new post (about horror/Halloween etc) with a theme and you can join me doing different kind of tutorials, watch videos and just get inspired. I can´t wait what kind of month this will become. 

Today, readers wish: Halloween recipes. I think I am going to try some of these, so help me to choose which one I am going to do! And share your cooking experiences and Halloween recipes with me!
















I got hungry.. did you?

/Leena

4 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Odotin jo jotakin muutakin postaukselta kuin paljon kuvia ja videoita :(

Leena kirjoitti...

Mari: Mun oli tarkotus ekaks itte tehdä jotain, mutta en tienny yhtään mitä ja mulla ei oo mitään elintarvikevärejä mitä suurimmassa osassa noista tarvis =/ Oon silti kokeilemassa jotakin noista tässä kuussa. Nyt kertomaan mitä haluut nähä! xD

Ravenoir kirjoitti...

Mä mietin, että olisin voinut tietty laittaa sulle sitä omppupiirakan ohjetta yms! Kun sitä vähän määkin odotin, että jotain tähän syksyyn kuuluvia reseptejä tai jotain. :P Mut sun kokkailuja odotellessa myöhemmin!

Leena kirjoitti...

Ravenoaris: Toivon mukaan seuraavissa leipomuksissa on parempi onni ku edellisillä kerroilla xD