perjantai 26. marraskuuta 2010

Ask me- Answers, vastauksia

Ensinnäkin DeadlyDame voitti ristikaulakorun :) Onnea! Lähetä osoitteesi mun sähköpostiin leena.flinck@gmail.com.

Ja sitten kysymyksiin :)

Montako paria kenkiä nainen omistaa? ^^ Ja mitkä ovat ehdottomat lempparikenkäsi? :) 

Mulla on 27 paria kenkiä. Olen vasta mun keräilyni alkuvaiheessa, joten kyllä niitä kertyy vielä lisää xD Haluaisin lisää korkokenkiä, plattareita ja tarttisin parit uudet käyttäkengätkin.. Kenkärakkaus on aina ollu mulle kauhean suuri, pienenä aina, kun sain uudet kengät, pidin niitä jalassa koko päivän ja kun kengät kului, kävin äidin kanssa kiihkeitä taistoja siitä että ei ne kengät viel ole poisheittämisvaiheessa. Mun ehdottomat lempparit..  Niitä on tosi monia, esim nää en tiedä minkä nimiset saappaat.. Noi on toooosi epämukavat jalassa, mutta muoto ja pituus on mun mielestä niin nam nam. Rakastan just tälläsiä korkoja.. <3
Andiomosta ostetut Cancanit on aivan ihanat, en vain osaa kävellä niillä.. köh köh.. kai senkin vois jossain vaiheessa opetella. 
Demonian Charade nilkkurit on kanssa mulle tosi rakkaat. Rakkaus väheni kyllä lievästi sillä, että noissa tulee jalat hieman väsyneiksi pidemmän käytön aikana, sekä satuin kaatumaan syksyllä noilla tosi hienosti, käteen tuli niin syvä haava asfaltille rämähtäessä (olin kaatuessani sanonut vain "Okei" tuntui, kuin hidastetussa filmissä xD) että mulla on muistona hieno arpi kämmenessäni.. jes.. En ole oikeen uskaltanut enää kävellä noilla.



Ketkä ovat eniten inspiroineet tyyliäsi?

Jaa-a.. jos julkkiksista otetaan niin varmaan Nina Kate on aika lailla vaikuttanut mun tyylisuuntauksiini.Nina on 26 vuotias malli Lontoosta. Aivan ihana. Kaikin puolin täydellinen nainen, sille sopii kaikenlainen tyyli, kauniit tatuoinnit, lävistyksiäkin on, muotojakin löytyy.. täydellinen nainen <3 (varmaan huomaatte mustavalkoraidalliset vaatteet xD)












Tietenkin mun elämäni tärkeimmän bändin entinen solisti on kans vaikuttanut siihen, mikä on mun mielestä kaunista. Mua on pari kertaa sanottu samannäköiseksi, mutta en mä ole niin kaunis kuin Tarja Turunen.. 33- vuotias Tarja on aina vaikuttanut muhun suuresti. Ois ollu just Porissakin esiintymässä, mutta mulla ei ollut ylimäärästä 30 euroa, että olisi päässyt katsomaan.. Vähänkö harmittaa =( Tarja on suunnitellut itse kaikki vaatteensa Nightwishin alkuajoista asti, joten kyllä huomaa, että on tyylitajua naisella.. Ehkä mäkin uskaltaudun jossain vaiheessa käyttämään enemmän värejä, tälle naiselle ne ainakin sopii vai mitä?















Vielä joku joka on myös inspiroinut on Kat Von D. 28- vuotias Katherine Von Drachenberg on tatuoija, pirunhyvännäköinen sellanen. Itsevarmuus, asenne ja tyyli on mulle erittäin inspiroivia, haluan olla yhtä varma itsestäni ja saavuttaa elämässäni yhtälailla juuri niitä asioita mitä haluankin.




















/Leena

Hups vähä innostuin kuvissa, siks nää vastaukset tuleeki osissa, koska muuten tulis vähän turhankin pitkä..Enjoy the pictures!

4 kommenttia:

AnneDeadly kirjoitti...

Heheee :D Deadly Dome.. xD Dame se on, mutta YAY! <3

M kirjoitti...

Kat von D, supernätti! Ja tyyli on myös mahtava. En vaan kestä sen puheääntä, täytyy laittaa äänet ihan hiljaiselle kun katsoo sitä sen tv-sarjaa ja aina jää jotain pois kun ei kuule.. On mullaki ongelma. :D Onneksi sitä voi ihailla vaikka ei kuulisi mitä puhuvat. ;)

Nina Kate on kans kaunis, en ollutkaan ennen tutustunut häneen. :) Täytyy googlailla lisää.

Annele kirjoitti...

Kate on ihana <3
ja sä todella OLET Tarja Turusen näköinen! :) ihan yhtä kaunis ellet jopa kauniimpi!

Leena kirjoitti...

DeadlyDame: Sori korjasin xD

M: Haha joo onhan sillä vähän hassu ääni, varsinkin nauruääni, en oo kuullu kenelläkään muulla samanlaista, ei sitä osaa ees kuvailla xD Nina Kate ei oo Suomessa niin kauhean tunnettu, mutta mä ainakin rakastan tota naista.

Annele: Kate ON ihana! xD <3 Ja kiitoksia kauheasti kehuista <3!