maanantai 22. marraskuuta 2010

Ten black roses

  1. Olinpas viikonlopun Helsingissä. Olin yötä Irenen luona, jestas sentään, kun oli hauskaa! Kauheesti juteltiin, juotiin mun synttäreiden kunniaksi (jotka on sunnuntaina tällä viikolla) ja juteltiin lisää. Mä olin ihan sen reissun tarpeessa, tulin niin onnelliseksi.. mulla on mitä ihanin ystävä, johon turvautua, johon luottaa, jonka kanssa pitää hauskaa ja yksinkertaisesti tuntea sisarustunteita <3 Ostinpas (velaksi jes, hyvinpä alkaa ens kuu xD) 3 uutta korsettia, kaupanpäälle tuli huivi joka on aivan ihana.. korkokengät, jotka ei kesällä tuntunu hyvältä jalassa, mutta nyt on paremmat ilman kesän tuomaa turvotusta. Ei synttärilahjaksi sain itselleni uuden kirjan, kynttilän, tähtösen jonka ripustaa johonkin.. ja tietenkin mulle tarjottiin baarissa siideri :) Ikävä jo takaisin, vaikka kotiin onkin aina ihana tulla. Tässäpä kuvia, olen taas turhan väsynyt ja katon samalla Täydellisiä naisia. Akku loppu kamerasta kesken joten huomenna vasta lisää kuvia sitten..

Tää raitahame on tällä hetkellä mun suosikkihameeni <3 Maksoin siitä 15 e sisältäen postarit <3


 /Leena

4 kommenttia:

Valonia kirjoitti...

Hih, sait ton kuulostamaan siltä että mun ois pitäny pyytää siitä enemmän! ;D
Mutta hienosti sopii sinulle, hyvä että hame sai rakastavan kodin. ^^

Annele kirjoitti...

neiti oot upea <3 <3 ja ihana hame!

Unknown kirjoitti...

aika makeet sukkahousut! :D

Leena kirjoitti...

Frida the Fairy: Haha no olihan se sillein halpa, mutta mä kyllä ainakin rakastan tota ihan kamalasti! Käytän sitä nykyään melkein joka käänteessä xD<3

Annele: Kiitoksia rakas<3

Eveliina: Joo ne on mun uusimmat suosikkisukkikset xD<3