tiistai 7. syyskuuta 2010

Kirp kirp kirppari

Hei vaan hei. Tänään mua ei näkyny koulussa, koska mun aikani meni siihen että oottelin sairaalassa lääkärille pääsyä, tosta silmästä. Nyt viides kerta lääkärillä silmän takia. Haava on pienentynyt, paranemassa. Silti ens keskiviikkona TAAS lääkärille tarkistukseen. Huoh, kauheeta ramppausta. Ja mä niin toivon ettei joka kerrasta tuu erillismaksua samperi, vaan tohonki päteis se että kolme laskua ja sitten ei enää tartte maksaa koko vuonna. Oli kyl aika hassua kävellä siellä, kun sairaalois on aina tosi hiljasta mä tuun sieltä ni kaikki kuulee.. kopi kopi suh suh ku korot kopisee ja pitkä hame vaan mennä suhisee..

Jooh.. ja sitten päädyin kirpparille (ylläri) ja Hyllymereltä löytyikin paljon kaikkea kivaa. Löysin ittelleni talvitakin.. SOPIVA nahkatakki, 30 e. Aika kallis hinta mulle, mutta herrajumala kui vaikeaa on löytää istuvaa nahkatakkia..(!!) Se on siis aitoa nahkaa ja tehty Suomessa, niin lukee takin sisäpuolella olevassa lapussa. Mä olen ihan rakastunut tohon takkiin.

Löysin kanssa uuden laukun, hintaa sillä oli 3,50, vähän on kulunu, mutta ei se mitään, näyttääpähän siltä että on ollu mulla käytössä jo vuosia.. 0_o Ja löysin kanssa Janille synttärilahjan. Jeii! Toivottavasti se tykkää siitä, mä ainakin ajattelin sitä heti ku näin sen. Semikallis lahja kirpparilta.

Jooh.. noh, tänään on aika mitään sanomaton päivä. Kaippa mä meen Anskun kans lenkille tänään ja jatkan ihmisten blogien lukemista (luen kerrallaan blogin kokonaan xD). Vois mennä syömään jotakin. Mutta laitanpa teille vielä vähän kuvia.. niin laitanpa kuvan kans niist mitä ostin eilen. Oon tässä mun rikkinäisellä kannettavallani, koska hermo meni jos en saa kuvia koneelle. Himputti.

Ja ihan vielä sen verran, että en oo vielkään tottunu olemaan normaalipainonen. Useimmiten sitä ei ees huomaa/muista. Mutta kun kuvista näkee nii huhheijaa. Toi eka kuva minkä pistin tohon vasemmalle, ni on ainut kuva missä en mielestäni sotanorsulta.. nojoo, mutta jos oisin kaikista sitä mieltä, ei musta tulis ainuttakaan kuvaa koskaan julki xD Nauttikaa siis läskeistäni.

Ainiin, ja päivänasuna mulla on ollu ny pari päivää toi housuista tehty hameeni ja sitten perus niskalenkkitoppi, joka on ostettu eurolla kirpparilta, alunalkaen H&M:stä. Pitäs muuten ostaa lisää perusmustatoppeja, niitä ei oo koskaan liikaa.
Oonpa vamppi
Posetin laukun kanssa.. laukus olevat läntit on mun puuteria, en vaan huomannu niitä xD
Ja tässä laukkua lähempää
Vihaan hymyäni mutta siinä teille hymykuva
Mustavalkokuvat on kivoja
Ja tässä on paketissa helmalakana ja viltti on rumasti, koska olin turhautunu tosta koneesta enkä jaksanu pistää nätisti. Viltti on semmosta pörröstä, pehmeää kangastaa
/Leena

(taas uusia lukijoita!.. hei vaan xD)

5 kommenttia:

Lady Grotesca kirjoitti...

Tosi hyvin istuu sulle toi nahkatakki ^^ Joskus nimittäin tuntuu että on lähes mahdotonta löytää nahkatakkia, joka olisi edes vähän muotoon ommeltu. :( Yleensä ne on hirrrmuisia säkkejä :/

Sanna J. kirjoitti...

Olen antanut sinulle blogissani Beautiful Blogger -tunnustuksen :)

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis olet! =)

Daisy kirjoitti...

<3 kiitokset!

Leena kirjoitti...

Grotesca: kiitoksia<3 kestipäs mulla vastaus kauan xD

Sanski: Kiitoksia vielä jälkikäteen<3

Anonyymi: Kiitoksia<3

Lita: Keh eip mtn<3