keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Olkkarin uudistusta 2

Ensinnäkin sanon, että toi haava mun silmässäni (josta se tulehduskin tuli) on nyt niin pahana taas, että en pahemmin kirjota mitään, pistän vaan kuvia teille tosta olkkarista ja tällein.. 

Tässä mun lookkini öhm viimeseltä kahelta viikolta. Ei viitti meikat jos meikkii menee silmiin ja silmät vuotaa kumminki, että leviäis.. Vasen silmä ei kestä pahemmin valo joten oon sisälläkin nää aurinkolasit päässä. Tosi stylish. Nahkatakki, farkut ja maaliset lenkkarit ja menoks. Näin käy aamuisin.

Koulussa JP sano, että ihmiset erehtyy luulee mua Darudeks, Kisu sano et näytän Bonolta ja Anniina sano et jengi luulee vaan että mulla on silmä mustana. Nojooh.. xD

Täs ei oo tapahtunu mitään (paitsi et Jani toi mulle uuden maljakon jonka se löys kirpparilta, pistän myöhemmin siitä kuvaa, nyt ei enää jaksa ottaa).. tylsää vaan. Koulussakaan ei pysty hitto olee tän silmän kanssa. Taitaa taas lenkki jääd väliin tältä päivältä kun iltasinkin on valosaa, ja tää kipu ja epämukava tunne ei vaan tunnu menevän mihkään. Heräsin TAAS aamulla kauheaan kipuun ja piti ennen kouluun lähtöä laittaa tippoi yhteens kolme kertaa, ennenku kipu hellitti ja pääsin ees lähtemään. Phuh, en jaksais tätä enää, parantuis jo mokoma haava.

Joo näyttö on hurjan kirkas vaikka alensinkin kirkkautta joten niitä pahuksen kuvia:

Hylly kaipaa vielä vähän täydennystä, tavarat on levällään pitkin kämppää xD
..ja hyllystä löytyy mm Mauri Kunnaksen kirjoja joita kerään
Nemiä
Nemit ja Cosmoja plus kuntolehtiä
Juomasarvi tän vuoden Tuskasta
Tuikkuteline, saatu lahjaksi
Yola aina nukkuu mun päänvieressä sohvalla<3
Ja tietenkin lehtien päällä
Pöydän alla on jotain Janin roinia
Sohva ostettu vuos sitten Sinalta, 50 e
Parvekkeen ovi ja Yola nuuskimassa tyynyi
Tietokonenurkkaus vähän kauempaa
Mun läppäri, iskä osti lahjaksi. Siin pyörii Sinkkuelämää leffa 2
Tosiaan. Nyt on TAAS katsottu kaikki Sinkkuelämäät ja nyt näitte vähän lisää meidän olkkaria. Läppäriä mä yleensä käytän, lähinnä siks että sohvalla on nii kivä lohöö xD Nyt mä avaan telkkarin ja otan vaikka päikkärit tai jotain.. 

Ah niin joo. Jani toi mulle lisää sipsejäkin, jospa niitä sitten (kohta oon kauhee norsu o_0) Josta tulikin mieleeni, että Ansku ja JP teki musta hienon kuvan tunnilla ku oli tylsää. Viiksiä en tosin ymmärrä, mut who knows xD

Palaillaan taas huomenna, toivottavasti nään siihen mennes jo paremmin!

/Leena

Ei kommentteja: