tiistai 15. helmikuuta 2011

Arvonnan voittaja

Eli osallistujia oli 22 ja vain yksi voi voittaa. Laitoin kaikkien nikit lapuille jotka leikkasin vanhoista kuiteista xD Ja hattuna toimii Seppälän pussi.. voittaja on.. tättärää..

LAURORA!

Onnea!
Pistäpä sähköpostia osoitteeseen leena.flinck@gmail.com

Kävin siis kaupungilla Anskun ja Pian kanssa ja ostin samalla tämän lahjakortin..


Eli siis 5 euroa vaan, sori olen köyhä xD

Koska ostin itselleni kauan etsimäni tollasen.. mikä toi on nimeltänsä. Laitetaan yöksi silmille?

Tämä siksi, koska yksi silmäni haavoista on tullut yöllä, kun tökkäsin kynnellä silmääni just sillä sekunnilla kun heräsin ja avasin silmäni

Ihan sievä, vaikka muistuttaakin jotain terveyssidettä..

Ja myös siksi olen köyhä, koska mystisesti tällänen lippunen löys tiensä kätöseeni

Tää nyt muuten vaan odotti mua kotona, Jani on ihana<3

Ja tässä väsynyt bloggaaja, ilman meikkiä ja hiukset huonosti, kuvaki on muokkaamaton..
/Leena

P.s Seuraava arvonta käynnistyy, kun on 170 lukijaa!

9 kommenttia:

Jonsu kirjoitti...

vitsi ku olis nannaa nähä kätilöt! ;__; oisin halunnut tuonne kans mut yh, rahatilanne ja työt ei anna periksi

M kirjoitti...

Muah, nauratti hieman tuo sun kommentti, että tuo unimaski (tai mikä onkaan...) muistuttaa vähän terveyssidettä. :D En mä edes huomannut aiemmin, mutta sen jälkeen kyllä! Siltä se vähän näyttää! :D Ihan nätti kyllä.

Anonyymi kirjoitti...

Hei millon valkkaat ne lempiblogisi? :)

Leena kirjoitti...

Jii: Jooh mä aion ottaa ilon irti oikeen kunnolla.. taas xD

M: Haha nojoo, vähä nauratti siin tiskillä, että mitä saakelin menkkasiteitä sitä ollaan ostelemassa..

Ano: Tässä varmaan tällä viikolla itseasiassa, pitää vaan vielä suunnitella miten sen teen ja tuleeko se osissa vai yhteen syssyyn. Toivepostauksia on niin paljon ja teemapostauksia kans, että en oikeen ikinä tiedä mis järjestyksessä tekisin! xD

Anonyymi kirjoitti...

Kävin kerran kattomassa Kätilöitä Kuopiossa livenä. Petyin aika pahasti :(. Toivottavasti tällä kertaa vetäävät paremmin!

BrokenCinderella kirjoitti...

Olen palkinnut sinut Stylish blogger awardilla, sinun pitää kertoa itsestäsi 7 asiaa ja antaa palkinto eteenpäin enintään 15 henkilölle♥ < Tiiän,että oot tehnyt tän jo,mutta halusin silti palkita!:)

Anonyymi kirjoitti...

Voi itku.. mulla olis jotai unimaskeja ollu (kun innostun aina ompeleen), kun oisin tajunnu kysyä tarttetko, kun kävit viimes :l Niin, tuo kapistus on siis ihan vaan Unimaski nimeltään :)
Terv: Irene taas..

Ravenoir kirjoitti...

Pistin sulle sähköpostia tuossa toissapäivänä :D Aattelin vaan sanoa, jos et huomannut vielä ^^

Leena kirjoitti...

Laurora: Eiku huomasin kyllä.. mutta oon tainnu poistaa sen vahingossa ku poistelin turhia viestejä xD eikä gmailis oo mtn roskakoria, en mä ainakaan löydä sellasta.. eiih.. sori oon tosi nolona tästä xD Pistätkö viestiä uudelleen?