tiistai 1. helmikuuta 2011

Imbolc


Imbolcista voit lukea Noidankodon Kynttilöiden päivä merkinnästä :)

   Eilinen päivä meni totaalisen masennuksen pauloissa, en päässyt edes ulos asti, itkin melkein koko päivän. Mua piristi vain Jani. Kaiken lisäks tuli mulle normaalia draamaa, eli Tiina ilmotti ettei pääsekää Burlesque tapahtumaan ja yhtäkkiä se sitten (erittäin kiivaasti asiansa tapahtuman järjestäjille selittäen, miksi hänen pitäisi maksaa heille siitä, että ottaa heille kuvia?) pääsikin! Ja Lellukaan ei ollu tulossa, mutta nytpä on! xD Ja Tiitu jutteli mun kanssa pitkään aikaan (öh varmaan puoleen vuoteen?) ja sovittiin kans tapaaminen viikonloppuna. Näen myös muitakin, eli tässä nyt olis mahis nähä mua pk-seudulla jos on kiinnostuneita?

   Ja tänään sitten.. aamu oli melkein samanlainen, kuin eilen. En tiedä millä tahdonvoimalla sain itteni kouluun. Ahdisti ihan sikana ja Pia joutu maanittelee mut sisälle, koska mua ahisti niin kovasti. Kumma juttu, että asioilla on tapana lutviutua ittestään, joten mun mieliala parani pitkin päivää, varsinkin kuullessani, että perjantai on vapaapäivä! Eli siis lähden jo aamusella kohti Helsinkiä joten hop hop ihmiset, ehtii viel mun kalenteriin mahtumaan tapaamisia ;)

   Jani makso mun bussilippuni seuraavalle kuukaudelle, kun omat rahat on vähissä. Osalla loppurahoista ostin sapattiruokaa mein karvapalloille. Kissat sai suikalepossua ja rotat kukkakaalia (jota itekin napostelen täs vähän väliä), makso n. 3 e. Kuka väitti, että eläinten ruoka on kallista? Ja mitä ihmettä, miksi rottien ruokaan tungetaan turhia väriaineita, mitä ne niistä välittää? Tai miksi kissoille myydään kaupassa, ah muka niin hyvää purkki ja pussiruokaa. Onks kukaan kattonu, että niissä lukee kyljessä "lihaa 4 %".. kröhöm. Meidän kissat syö oikeeta lihaa, suoraan lihatiskiltä ja rotat saa herkuikseen kasviksia ja hedelmiä. Piste. Ja kyllä tais mennä jo nekin herkut, vois antaa illalla lisää :)

Ihanaa kevään alkua kaikille! Pus pus,
Leena

P.s Tää paska ei suostu lisää mun kuvia.. ja mulla on maniavaihe, siks sekoilen tol videolla ku rotta konsonaan xD (oli muuten toissapäivänä Hannibalin eka uintikerta, hyvin meni!) Ja video on pimeä?! Olin suoraan lampun alla!! Ja kamerassa video näytti ihan hyvältä.. hitto..

Edit: Nyt sit vast lisäs! Eli muokkaamattomia kuvia teille siinä sitten minusta. Ja hiuksista, koska tossa videossa ei näy yhtään mitään.


15 kommenttia:

AnneDeadly kirjoitti...

Laita ens kerralla kohdevalo suhun päin, ei meinannu erottaa mtn tossa videolla! :3

Leena kirjoitti...

Mistä mä sellasen pöllin? Vittu ens kerralla osotan itteeni jollai taskulampulla xD Tai sitten patistan Janin tekee mulle jonku kuvausviritelmävalotushässäkän.. xD Kiva just ku meikkasin ni ei näy videol eikä tää paska suostu lisää mun kuvia.. ihan turhaan meikkasin!

Anonyymi kirjoitti...

oih olet ihana!:)mä kanssa kamppailen bulimian kanssa kolmatta vuotta tässä,tosin todettu ei ole koska eihän sitä kukaan oikeastaan tiedäkkään ja aina taistelin ja valehtelin liristä poijjes,mutta mun on tosi vaikeata myöntää että sairastaisin koska en ole todellakaan laiha melkein lievästiylipainoinen niin ajattelin kysäistä et voiko mulla silti olla bulimia?(tiedostanhan mä sinäänsä sen itsekkin mutta...)p.s mulla on ihan samanmoinen toppi ja blogis kiinnostaa kovin ja sinä myös!<3

Heidi kirjoitti...

Ehdottomasti kiinnostaisi nähdä, jos kerrot tarkemmin milloin tulet ja lähdet. Mulla on perjantaina syntymäpäiväjuhlat, jonne toki saat tulla, jos ehdit :) Pistele vaikka galleriassa kommenttia, niin katsotaan saadaanko aikataulut sopimaan :)

Leena kirjoitti...

Ano: Voi kiitoksia hurjasti! Tietenkin sulla voi olla bulimia, ei se katso painoa. Siksi bulimia onkin tosi vaarallinen syömishäiriö, koska sitä ei näe päällepäin, mä olin mooonta vuotta normaalipainonen, ennenkuin laihduin näkyvästi. Bulimia on yhtä vakava syömishäiriö kuin ylensyönti tai anoreksia tai mikä tahansa muu syömishäiriö. Hae apua, kun vielä ehdit <3!

Mistress Mystral: Juuh pistelen sulle kommenttia! itseasiassa voisin ehtiäkin perjantaina.

BrokenCinderella kirjoitti...

Ihana tuo video mun mielestä:) Meikin näki hyvin kuvasta,mutta olit jotenki ihanan pirteä tossa ja selitit tosi hassusti kaikesta!

Ja tosi hienot noi meikit ja kampaus sopi sulle!=)

Leena kirjoitti...

Apprehensive: Kiitoksia <3 Joo hassu selitys on aina mun tyylini xDD No ainakin ääni kuuluu jos ei muuta xD

papercuts kirjoitti...

voi epis ku sul on noin ihanan paksut hiukset :<

Leena kirjoitti...

papercuts: Kiitos! Vaikka ne on kyllä värjäyksen ja bulimian myötä haurastunu ja ohentunu varmaan puolella =/

P kirjoitti...

Katoin kaikki sun videopostaukset kun alko kiinnostaan et millanenkohan tyyppi siellä kirjottelee :D Hassua että meillä on niin paljon samanlaisia ajatuksia ja kaikkee, vaikka mä oon oikeesti hirvee himouskovainen ja tyylii kuolen pentagrammin näkemisestä :'D

Leena kirjoitti...

p-allokala: Haha et oo tosissas xD? No oli tässäki aamuherättäjä xD

Anonyymi kirjoitti...

Tuli muuten mieleen että kun sinuahan kiinnostaa eläintenoikeudet paljon niin ootko kattonu sellasta dokumenttia kuin Earthlings? Entäs Dealing dogs? Suosittelen, jos et oo nähny.

P kirjoitti...

Mukavaa kun herätin x)

Leena kirjoitti...

Ano: Enpä ole nähnyt, mutta koitanpa keretä katsomaan (jos löydän) ne.

p-allokala: Haha joo xD

mAlice kirjoitti...

Ano: henk. koht. oon ollu ("on/off")bulimikko varmaan viitisen vuotta ja paino heittelee hurjasti, tällä hetkellä olen reilusti ylipainoinen ja se näkyy ja tuntuu. Ennen miaa oli anorektinen vaihe ja pysyin jonkin aikaa laihana, sit on ollu millon BEDiä, bulimareksiaa ja EDNOSia. Eli paino voi tosiaan olla mitä vaan.

Leena: mulla kans mania päällä, sympatiat sulle. Ja hiuskommentti kans tuntui tutulta, tuntuu et ne ohenee vaan ku kakssuuntanenki aiheuttaa hirveetä stressiä :( Vedetääks yhessä radikaalit kaljut jos oikein pahasti harvenee? :D

Meillä kissoille kans dyykataan lihaa jos on pakkasta ja tiedetään et se on varmasti vasta ulos heitettyä. Myönnän olevani ite aika laiska ja antavani usein sitä perusmoskaa, mut yritän niistä sit valita parasta. Ja rotat sai aikanaan joka päivä tuoretta ekoruokansa lisäks, nyt sisko syöttää niille kasvattajan omaa sekotusta joka vaikuttaa tosi hyvältä :)

Sori, mania tekee tiivistämisestä mahdotonta ja tekstistä polveilevaa :P