maanantai 21. helmikuuta 2011

Päiväni..

Tänään mä olen lukenut blogeja, tiskannut, siivonnut keittiötä, pyykännyt, pessyt mun vaatekaapin (huomenna kaikki vaatteet sin takas..).. mulla oli siis koiperhosepidemiatilanne, mutta nyt se on hoidossa. Tuleepahan tehtyä kevätsiivous. Pussailin Janin kanssa ja tunsin oloni haikeaksi, sen lähtiessä kahdeksi töihin (tulee takas kymmeneltä, olis jo kello siis kymmenen!).. Söin eiliseltä jäänyttä Janin tekemää hyvää ruokaa, olen leikkinyt kisujen kanssa.. Mä oon myös..

Ottanut itsestäni kuvia



Kuvannut kissoja.. Minni aivasti just ku otin kuvan

Mitä sä mami teet me tullaan kattomaan.. likanen matto josta ei karvat lähde

Jätän vaatteit joka paikkaan ja kissat menee aina nukkuu niiden päälle..

Pesuhetki


Ja katsoin Nosferatun

Elokuvahistorian söpöin vampyyri




Ja päätin pitkästä aikaa piirrellä, kun oli tylsää






Kohteena rakkauteni Ulorin Vex




Tähän jätin, jatkan myöhemmin taas

 /Leena

11 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

voi ootpa hyvä piirtämään! :O ♥
hihi ihana toi kisun ilme kun se aivastaa :---D ihan ylisöpö ei oo totta :''D ihanku sillä ei olis silmiä XD ♥ aina jaksan hymyillä tätä blogia lukiessa.. :)

Leena kirjoitti...

Tiina: Khiu kiitoksia<3 Ja Minni on aina ihan ylisöpö! Se vie sydämiä<3 Ja hyvä jos ees joku aina hymyilee tälle xD

Kylänmahti kirjoitti...

Upea piirustus ja fantastisia kuvia ! Sun kissat on todella sulosia ! <3

Leena kirjoitti...

Demoni: Ne on ja kiitoksia hurjasti!

Esmi kirjoitti...

Oi, oot kyllä tosi hyvä piirtään! Minäki tahtoisin osata, mut en vaa osaa. :<

M kirjoitti...

Hui, sähän olet hyvä piirtämään. :o

Leena kirjoitti...

Esmi: No ei se silti estä piirtämistä, vaikka et vielä olisikaan "tarpeeksi hyvä". Piirtämään oppii vaan piirtämällä! Ja mä teen sitä ihan omaksi ilokseni, se tuo mulle rauhaa ja hyvänolon.

M: Heh kiitoksia xD

Annele kirjoitti...

awww aivastavaa kissaa! :D <3

Tiia A. kirjoitti...

Oot aivan mielettömän hyvä piirtämään! Ja ihania kisuja sulla <3

Iina kirjoitti...

VOOI miten ihania kissoja! ♥ :) oot hyvä piirtämään.

Leena kirjoitti...

Annele: Joo aivastavat rotat ja kissat on jotai nii söpöä!<3

Miss Angel: Voi kiitoksia hurjasti! <3 Ja kisutkin kiittää :)

Bubble: Kiitoksia kiitoksia <33