tiistai 1. helmikuuta 2011

Soon in Pori..

Okei tähän väliin mun pitää hehkuttaa tänne, että Poriin on tulossa Kinoon vaikka mitä bändejä kevään aikana! Muuten ihan jees lista, mutta kenet mä saan kattomaan mun kanssa Jenni Vartiaista? (joo kyllä mä siitä tykkään, kuolkaa hämmästyneeseen ilmeeseenne) Mä meen niin kattomaan tietenkin:


Nähty 2 kertaa, molemmat Tuskassa. Arghh rakkaus<3

To 17.2. TURMION KÄTILÖT featuring DJ PROTEUS 

Nähty numero nolla kertaa

To 31.3. JENNI VARTIAINEN

Nähty viime kesänä Tuskassa.. mikä hitto se kuoro oli olevinaan??

To 7.4. TAROT

Nähty 3 kertaa, viimesin oisko ollu vuos takaperin?

To 14.4. KOTITEOLLISUUS

Nähnyt 2 kertaa, viimesin kerta .. oho viis vuotta sitten 0_0

To 21.4. SONATA ARTICA 


Keikka intoileva Leena kuittaa

 

P.s Myötätuulirock lippu harkinnassa.. onks muit menijöit? Hurjasti kivoi bändei siel tänä vuonna!

7 kommenttia:

Sanna J. kirjoitti...

Jenni on ihana ^^
Kotiteollisuuden ja Tarotin jättäisin itse väliin. Sonatan ja Kätilöt oon nähny varmaan 5 kertaa kummanki. Sonatan varmaan useemminki :D

Leena kirjoitti...

Sanski: Joo ja oon kuullu että se on iha mahti livenä <3 Kunpa saisin raahattua jonku mukaan mun kans kattomaan. Haha sinäkin diggaat niistä? <3

Marianna kirjoitti...

Vähän yllätti tuo Kätilöt feat. Proteus o_O Mutta tuolta listalta kelpaisi kyllä kaikki! Erityisesti Jenni, upea nainen <3

Kätilöt ja Ajattara tulossa onneksi helmikuussa tännekin tuppulaan... 8)

Lady Carniwhore kirjoitti...

oi vitsi tuo Kätilöt feat. Proteus *-*'''

Unknown kirjoitti...

en oo nähny sonataa aikoihin! haluun!

Anonyymi kirjoitti...

Kelpais noi kaikki. Tarotin ja Kotiteollisuuden näänkin. Sonataa meen kattoon jos ne on vihdoinkin uudistanut settilistaansa ja elättelen toiveita et Kätilöillä olis keikka Treella sellasena päivänä et allekirjoittanutkin pääsis. Jenniä menisin kattoon mut ei oikein kiertuepäivät natsaa suunnitelmiin. :(

Leena kirjoitti...

Heaven Queen: Joo niillä on aina tylsästi jatkuvasti samat soittolistat =/ Ja kunpa keksisin jonkun joka menis mun kanssa Jenniä katsomaan.. ahistus.