lauantai 19. helmikuuta 2011

Scarlett Johansson

 Scarlett kuuluu yhtiin mun lempparinäyttelijöihin. Nyt on silti kyse tyylistä ja sen vetovoimasta, se on melkein humalluttavaa. Varsinkin, kun on nähnyt miten Scarlett on kypsynyt tytöstä naiseksi. 

Ja kuten kuvistakin näkyy, hiuksista ja vaatteista, tyyli on selkeästi sitä, mistä mä nykyään tykkään. Esteettistä, yksinkertaista ja naisellista. Ei sitä voi kuin ihailla.































Scarlett tekee myös musiikkia. Sillä on ihanan matala, tumma ääni.. sopii viikonloppu tai iltafiilistelyihin aivan täydellisesti! Kuuntelen sitä aina, kun oon jotenki haaveilutuulella tai mun mieltäni painaa joku, se saa aina mun tunteeni rauhoittumaan. Kuka olisi uskonut, että Scarlett osaa laulaa? Varsinkin noin uniikisti. Ihanaa, että se tekee just sellasta musaa, kun se itse haluaa, eikä mee valtavirran mukana ja tee normipoppia (ei siinäkään aina silti mitään vikaa ole). Tässä siis teille vielä lauantain fiilistelymusiikkia.

/Leena

P.s Tähän väliin omia kuulumisia niin, että Kisun kaa meni (taas, nyt vissii lopullisesti) välit poikki. En jaksa sitä, että ollaan olevinaan kavereita, eikä huomata omia virheitä lainkaan ja tehdä kaverisuhteen eteen oikeasti jotain, eikä vai sanallisesti. Ystävyys on myös tekoja, ei aina kauniita sanoja. Suht vapautunut olo, vaikka tuntuuki vähä pahalta, ettei saatu tota vieläkään toimimaan.

Olipas vaikea löytää videota jonka saa joko upottaa tai että äänenlaatu on hyvä.. huohh.. enkä osaa laittaa vaan sellasta playerjuttua.


5 kommenttia:

Bea kirjoitti...

Tuo nainen ei sit oo yhtään mun makuun enkä voi ymmärtää niitä jotka tota fanittaa :D Musta toi vaan on jotenkin niin... No en tiedä, mut mä en näe tuossa naisessa sitä kauneutta mitä kaikki hehkuttaa.

Leena kirjoitti...

Beatamarie: Haha xDD No toivottavasti seuraava on parempi xD ;)

Anonyymi kirjoitti...

Minäkään en pidä yhtään Scarletista. Siinä on jotakin tosi ärsyttävää. Scarlet on oikeastaan näistä näyttelijä naisista se josta vähiten pidän (mitä nyt mieleen tulee). Skippaan jopa elokuvat missä hän näyttelee nykyään. Jollain tapaa vaan tosi ärsyttävän näkönen :D, en tiiä miksi ja vielä se vaikuttaa luonteeltaakin ärsyttävältä.. Aaarrgh...

netteraven kirjoitti...

Mä liityn joukkioon etten tykkää Scarlettista! :D Ei oo musta kummonen näyttelijä ja jotenki.. Omituisen näkönen. o_o En tiedä, jotenki tosi ärsyttävä persoona. Mielipiteet on mielipiteitä, mut oli pakko päästä sanomaan. :D Jopa oma iskä vihaa tota viimeistä hiuskarvaansa myöten..

Leena kirjoitti...

Selkeesti ei ollu hyvä tyyli-ihanne valinnaksi xDD