maanantai 7. helmikuuta 2011

The Versatile Blogger - Monipuolinen bloggaaja


Haluan kiittää..

   Apua, nyt on tullut Luurankoja kaapissa- blogille jo toinen palkinto! Kohta mulla nousee kusi päähän niin pahasti, ettei koko blogi on aivan keltainen. Tämä palkinto pullahti Nanilta, joka kirjoittaa Beautiful but deadly blogia (joka itsekin ansaitsee tämän palkinnon!) :) Kiitoksia!

7 faktaa:
Mitä mä kerroin viimeks? Mitä musta ei vielä tiedetä xD
Edellisiä faktoja löytää täältä : tunnustuksia

1. Öm.. olen ollut ala-asteelta asti tietoinen omasta seksuaalisuudestani. Tiesin pitäväni myös tytöistä, mutta en kertonut sitä kenellekään. En hävennyt sitä ja pidin sitä luonnollisena, sama se on nytkin.

2. Tyylikin on ollut tietoudessa melkein yhtä kauan, mutta koska äiti päätti mun vaatetuksesta, aloin käyttämään mustaa vaatetusta ja meikkiä vasta lukion ekalla, sehän vasta olikin äidille (ja muillekin!) suuri yllätys!

3. Mulla on ollut n. 50 fobiaa ja kammoa, joihin nykyään kuuluu vielä jonkinasteinen rappusien pelko( kiipeäminen ja kaatumisen pelko), piikkikammo ja verikammo (joka on hassua kun miettii kuinka paljon rakastan tatskoja ja lävistyksiä ja olen ihan sekaisin kauhuelokuvista ja vampyyreista xD) paha klovnifobia, epäonnistumisen pelko, nukkefobia (ei nukkekotikokoa oleviin, vaan vähän isompiin), uusien paikkojen pelko, yksinjäämisen pelko ja lihomisen pelkokin alkaa olemaan jo kontrollissa. Ennen listaan on kuulunut mm. kivun pelko, miesten pelko, omana itsenä olemisen pelko, päätöksien tekemisen pelko, hulluksi tulemisen pelko, onnen tuntemisen pelko.. listat jatkuu aika pitkälle xD

4. Mulla on ollut yli 20 suhdetta, josta voi päätellä, että olen läheisriippuvainen ja kaipaan jatkuvaa huomiota.. ja että mua ei kestä kauaa xD Onneksi Jani nyt luultavasti olisi mulle se Herra Oikea.

5. Olen yrittänyt monesti itsemurhaa.. selkeesti onnistumatta.

6. Rakastan lumisadetta, vesisadetta, varsinkin silloin, kun saan mennä tekemään lumienkeleitä, pitää suuta auki, jotta isot lumihiutaleet lentää suoraan suuhun.. tai jotta voin mennä hyppimään vesilätäköissä ja tanssimaan mielipuolisesti.

7. Olen ollut kleptomaanikko. Varastelin ihmisiltä kenestä en pitänyt, varastin kaupoista kaikenlaista.. se loppui kyllä aika pitkälti yläasteen vaiheilla.

-------------------
Jaajaa.. 7 monipuolista blogia jotka haluan palkita. Tästä se sitten lähtee. Vaati sitten paljon miettimistä, että jäis vaan 7mään!.. joten tuli 9 xD Yritin samalla katsoa, että kyseiset henkilöt, ei olis jo voittaneet.. joten tässä ne tulee:

And for not finnish blog: 9. Dial v for vintage

8 kommenttia:

Saara kirjoitti...

"Kohta mulla nousee kusi päähän niin pahasti, ettei koko blogi on aivan keltainen."
HAHA :DDDDD

P kirjoitti...

Aaa kiitti mums mums <3 Mitäs mun nyt pitää tehdä? :D

Leena kirjoitti...

Saara: No hyvä että tunnun omaavan huumorintajua xD

p-allokala: Kerrot ittestäs 7 juttua ja jaat palkinnon eteenpäi 7 henkilölle (tai sille määrälle ku tuntuu hyvältä).. jotkut ei tee näil mtn, ilmottaa vaan et on saanut ton. Aika ketjukirjemäinen juttu mutta mä tykkään xD

aliish kirjoitti...

Oij! Kiitos kaunis :)

Unknown kirjoitti...

Hei kiiiitttiiiii! <3 Nyt mun täytyy luvata etten ala tekee tätä samaa tänään vielä, koska pitäs nukkua! :D Mut ehkä huomenna koulussa ku on tylsää! :D

mAlice kirjoitti...

Hui tuli taas ainakin 4 asiaa (jos fobioita ei lasketa, sit tulis jo tooosi monta) jotka meillä on täysin yhteisiä. En nyt edes mainitse mitkä ku alkaa kuulostaa siltä et oon vaan joku hullu joka kuvittelee löytäneensä sielunsiskon :D

Dial V for Vintage kirjoitti...

Oh thank you for the award!! :)

Leena kirjoitti...

Yellow lizard: Ole hyvä<33

Eve: Oles hyvänen<3

Niina: Haha no tuskinpa mä nyt uskon sua mikskään hulluksi xD Ainiin unohdin esitellä taaskin ne sukat.. no ens materiamerkintään xDD

Dial V: Well I just thought you need to win it!