tiistai 20. maaliskuuta 2012

Boring day

Today's outfit

Ajattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia. Ei tässä oikeestaan mitään erikoista, kauhuleffaputkea ja oon miettiny uusia vaatteita myyntiin, yritän nyt laittaa vähän useammin myyntinblogin puolelle tavaraa! Tänään on kevätpäiväntasaus, wiccat viettää silloin Oestaraa, kevään toista juhlaa. Tänään en oo ihan juhlatuulella, mutta huomenna ehkä sitten, tykkään muutenkin viettää sapatteja mieluummin 21. päivä. Kiinnostaako teitä tää noitapuoli vai jätänkö kokonaan kertomatta näistä? Tosin se on iso osa mun elämää joten.. enivei. Jani on ihana, mennään pian pareille treffeille. Mies lupasi viedä mut leffaan ja syömäänkin! Ihanaa, oon ihan järjetön romantikko..

Hame myynnissä myyntiblogissani.

Translation:
Today is Oestara but I am not in a party mood so maybe I will celebrate it tomorrow, 21st day. What else.. I have watched horrormovies and been thinking what things I can sell in my other blog.. Jani said he want to take me out on a date, movies and dinner, how romantic!

/Leena

9 kommenttia:

Ravenoir kirjoitti...

Mua ainakin kiinnostaa nämä wiccojen juhlapyhät. Kerro vaan niistä enemmän.

Haparoiden kirjoitti...

Kiinnostaa wicca, vaikka en itse koe asiaa mulle niin tärkeäks tai kiinnostavaksi. Tää on sun blogi joka kertoo susta ja wicca on olennainen osa sua :) Onhan nuo sitäpaitsi kivaa infoa.

Black bird kirjoitti...

Mua kiinnostaa jostain syystä ihan kauheen paljon noi wicca jutut, ja olis oikeesti tosi ihanaa jos kertoisit niistä lisää, koska kun olen joiltakin kuullut siitä pikkusia juttuja, niin olen vähän miettinyt josko se olisi kans mun elämään liittyvää aika suurelta osin, vaikka en siitä kaikkea tiedäkkään :)

La Fèe / Keijupölyä ja Sinfoniaa kirjoitti...

Minä olen myös kiinnostunut kuulemaan wicca jutuista :) En oikeastaan tiedä niistä mitään niin mieluusti kuulisin sinulta tietoa aiheesta :)

Andromeda kirjoitti...

Joo, wiccakertomuksia lisää :)

E kirjoitti...

Kerro ihmeessä lisää näistä jännistä asioista, vaikka ne minulle tuttuja ovatkin :) Vaikken itse ole wicca, noituus ja erilaiset uskonnot kiinnostavat.

Anonyymi kirjoitti...

HAPPY OSTARA!!!! Check out my blog; I nominated you for an award: http://gothicprofessor.blogspot.com/2012/03/dark-sunshine-award.html

Gabriell kirjoitti...

Jatka ihmeessä wiccajutuista kertomista, täällä on yksi toinen kyseistä uskontoa harjoittava. :> Kiinnostaisi kuulla millaisia tapoja, rituaaleja ja muita sinulle on kertynyt uskonnon ympärille. :>

- Gabriell

Leena kirjoitti...

Ravenoaris: No niitä sitten tulleepi lissee!

Julian: Kihii oukkidoukki!

Black bird: Nonni! Pitääkin kehittää jotain kivaa matskua..

Maarit: Pian sitä saat sitten!

Andromeda: Haha selvä xD

Kartanonrouva Elise: Samanlaisia ollaan :) Pitää kehitellä jotain kivaa.

Le Professour: Thank you so much honey! <33 Ja happy Ostara you too!

Gabriell: Ehdottomasti jos on kiinnostuneita!