keskiviikko 26. lokakuuta 2011

The Well Dressed Lady Award


Lady Anarchy päätti lykätä mulle jo tossa jokin aika sitten uuden Awardin jota en oo vaan jaksanut tehdä, mutta nyt päätin tehdä tämän. Kiitoksia hurjasti! Kyllä on ihanaa saada tälläinen tunnustus, jossa pukeutumistani arvostetaan. Mutta valitettavasti mä en nyt jaksa plärätä tällä kertaa läpi, että ketkä on musta parhaita pukeutujia. Olen kyllä sanonut itsekullekin jos on olleet hyviä pukeutumaan, eli etteköhän te jo tiedä!

"The Well Dressed Lady Award" on tarkoitettu kaikille omalla tavallaan
kauniisti pukeutuville neideille ympäri maailmaa. Palkinnon mukana tulee tehtävä,
jossa bloggaajaa pyydetään kuvaamaan viisi vaatetta: kaunein, rumin, eniten käytetyin,
mukavin ja tunnearvoa herättävä. Tehtävän jälkeen palkinto jaetaan viidelle eri bloggaajalle,
jonka tyyli ja vaatteet iskevät omaa silmää."

1. Kaunein

Multa löytyy itseasiassa todella monta vaatetta mistä tykkään ihan hurjana, kuten pari mekkoa joita oon ahkerasti käyttänyt, pari hametta ja tietysti korsetteja.. hmm.. Kaipa se on silti tää Hell Bunnyn mekko, koska siinä on vaan hienot yksityiskohdat ja se nyt vaan on kaunis <3 Ja laitan nyt ton Ventovirin korsetinkin, koska en osaa päättää kumpi on kivempi.

My prettiest dress

And corset


2. Rumin

Voi ei.. onko mulla rumia vaatteita? No on varmaan, varmaan siihen kategoriaan sit menee mun kaikki löntsyvaatteet joita käytän kotona, ei ne mitään silmiä hiveleviä ainakaan ole xD Eli tässä kompinaatio rumimmista vaatteistani (näin pukeuduin myös koulussa). Kirpparilta ostettu maalinen paita kera abiverkkarit jotka on myös maalissa.

My ugliest clothes

3. Eniten käytetyin

No varmaan just edellä mainitut ja tietenkin Lenore huppari ja Korpiklaanin paita..

I am using this all the time



4. Mukavin


No just nää edellämainitut. Ja laitetaan tähän nyt sit kuvaa vähäsen tosta Lenorepaidasta.


My Lenore shirt is very comfortable


5. Tunnearvoa herättävä. Näitä on monta, koska oon saanut tosi paljon lahjaksi vaatteita. Osaan kyllä en edes mahdu enää.. Ja tietenkin vanha häämekkoni.. Noh, jospa nyt vaikapa valitsisin Janilta saamani takin joka on ihan älyihana. Mun pitää varoa tota mun sipsimässäilyä, koska mä veikkaan, etten mahdu tohon enää..

Jacket is gift from Jani last year so it means a lot to me
/Leena

Ei kommentteja: