torstai 26. elokuuta 2010

Väsymystä

Voi Pyhä Hera mä oon väsyny. En ehtiny viime yönä nukkumaan kunnolla, kello on vasta 21.13 mutta taidan silti mennä kohta nukkumaan. Päivä oli taas täynnä naurua ja onnistumisen tunteita. 

Sain Anniinan lahjan valmiiksi ja kävin Anskun kans just röökil ja annoin sen samalla (en millään malttanut oottaa huomiseen, et antaisin sen vasta bileissä) ja sieltä tuli kivaaki kommenttia. Varsinkin goottileidin käsistä ja hiuksista ^^ Kolme päivää mä sitä tein enkä taaskaan jaksanu tehä mitään taustoja, mutta olen siihen kyllä tosi tyytyväinen.

Koulussa puunmukailu etenee lupaavasti, saan huomenna varmaan valmiiksi ensimmäisen puolen ja voin siitäki ottaa kuvan, ni näätte sitte mistä mä oon oikeen potenu stressiä.

Huoh mitähän.. noh, ruoka tuntuu ongelmalta, mutta en tee siitä ongelmaa. Syön kun haluan ja yritän ihan kamalasti olla laskematta kaloreita. Ramppaan edelleen joka aamu (en silti ihan joka aamu, jes! joskus vain unohdan sen.. omituista) vaa-alla ja tsekkaan, ettei mene mun "läskipaino rajan" yli. En vain anna sen mennä tietyn kilomäärän ylitse. Yritän siis pysyä tässä painossa, jossa olen terve. Ettei vaan mee sillei että kohta oon joku 100 kilonen läski jolla on sydän vaiva taas ihan toisen ääripään takia.

Huomenna oon vissiin yksin koulussa ja se kyl vähän ahistaa.. ykköset tuijottaa ku mä teen sitä mun työtä, plaah. Yritä siin sit keskittyä ku koko luokka töllöttää. Onneks on vaan kaheksasta yhteen. 

Illalla bileet! Wuhuu, känni päälle, onkin jo aika juhlia \m/

/Leena

P.s Tässä vielä toi tietokonenurkkaus. Siin on kyllä vaan toi näyttö tällä hetkellä, kun varsinainen kone on Janin korjauksessa. Ajattelin maalat ton näytönkin mustaksi. Toi harmaa on jotenki nii mälsä, että ei sitä kestä ees katsoa. Siin on kans joku kummallinen damage kulmassa, senki vois korjata samalla. Tiä mistä seki on tullu.. Mutta tosiaan, tällänen siitä pöydästä nyt sitten tuli. Tuolikin oli alunperin valkoinen ja senkin oon värjänny mustaksi, ylläri. Hei, ostakaa mulle järkkäri?

Älkää välittäkö verhoista, noi on väliaikaset. Ostan mustat paksut verhot, jotka on lattiaan asti ja peittää kaiken valon.

Ei kommentteja: