tiistai 28. syyskuuta 2010

Death is near us

Mun hyvä ystävä just soitti mulle. Sen kaveri on hirttäny ittensä. Ilman mitään syytä. Mä vaan kiitän taas mun omaa kaveria, joka soitti viime syksynä mulle ambulanssin, etten minä kuollu, ku tyhmänä yritin itsekin kuolla. Miten itsekäs mä sillon olinkaan. Elämää kuuluu arvostaa. Meiltä kaikilta jää JOKU aina kaipaamaan. Miettikää mitä te teette elämällänne. Mä tiedän ihmisiä jotka on kuollut itsemurhiin, jääny junan tai auton alle. Monia joilla on ollut syöpä. Ja erittäin monia, jotka on kuolleet syömishäiriöön. Siihen voi kuolla normaalipainosenakin. Mä olen niin onnellinen, että olen paranemassa. Mitä muuta tässä enää tarvii, herätäkseen?

My friend just call, that she's friend has just died. Hang herself. I dont know what to think. Oh my god. What you need to wake up? I had tried suicide myself, last year. I was so selfish. We all die, how you spend rest of your life. Happy, or sad? Enjoy your life. Be a good friend, good family member. You never know, when the end comes.

Leena

En tiennyt, että voisin tänään olla vielä surullisempi. Ja nyt olen huolissanikin.

I didnt believe that this day could be any worse. Now Im worried too.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin se on niin kauhean surullista ja ymmärrän itse tosin hyvin. Multa on yksi hyvä ystävä, sekä toinen ei niin läheinen kaveri tappaneet itsensä. Toinen oli kuollessaan 23 vuotias ja toinen 18. Ei sitä oikein voi ymmärtää jos ei ole itse ollut lähellä samaa, ja voi vaan toivoa että asiat olisi mennyt toisella tavalla että olsisi ollut enemmän lähellä. Eikä sitä voi edes aavistaa miten kaukana asiat on ennen kuin se tapahtuu eikä sitten voi enää tehdä mitään auttaakseen kun on jo liian myöhäistä, toivoo vaan että olis tehnyt jotain aikaisemmin. Ja sitten pitää vaan yrittää auttaa muita jotka on masentuneita kun ei koskaan voi oikein tietää miten paha tilanne edes on kun ei ne kerro. Sori "vähän" sekava kommentti.. :/

Valonia kirjoitti...

Kauhean paljon voimia ja jaksamista sekä sinulle että ystävällesi! :(

AnneDeadly kirjoitti...

*paljon haleja* :( <3 Otan osaa.

Annele kirjoitti...

:'( voimia kovasti... ei oikein tiedä mitä sanoa. kamalaa.
tällaset laittaa kyl aina miettimään elämää uudestaan. sitä, että meillä tosiaan on vaan tää yks elämä..............

Leena kirjoitti...

Maria: Niinpä. Yritän tukea kovasti nyt tota ystävääni.. =/ Vähän vaikeaa vain monen sadan kilsan päästä.

Frida the Fairy : Kiitos, kovasti tässä yritetään jaksaa ja tukea toisiamme <3

Dark- Whisper: Kiitti mussu <3 *hali*

Annele: Niinpä, mä herähdin taas tohon. Vaikka olen taas masentunut, olen taas enemmän selvillä vesillä, kuin aikasemmin. Tommonen on niin herättävää. Mä haluan elää elämääni.