sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kotona taas

Jooh kotiin päästiin takasin tänään siinä seittemän pintaan. Ollaan siivoiltu (mä imuroin ja siivosin rottien häkin ja Jani tuol tekee ittelleen ruokaa ja vähä tiskailee) ja katottiin Ironman 2. Oli aika hyvä, viihdyttävä. Samanlainen kuin ykkönenkin.

Katseltiin vanhoja valokuvia. Tässä Jani ja iskä
Juuh.. Porukoilla meni ihan hyvin, saatiin kaikenlaista kivaa kotiinki tuotua. Niina tuli käymään lauantaina ja olin iha onneni kukkuloilla, koska ei olla nähty pitkään aikaan <3 Sisko kultani<3 Ei se oikeen Janin kanssa ehtiny puhua, koska äiti tapansa mukaan hoitaa yleensä kaiken puhumisen xD Hyvin se silti meni, ensitapaamiseksi. Viikonloppu meni sillei et jutskailtii, katottii telkkua, otettiin vähä alkoholia ja sit käytiin esittelemässä Janille vähän mun kotiseutua, eli mitä kouluu oon käyny (ja esikoulut ja tarhat ja kaikki) ja vanha talo mis asuttiin yms. Oli ihan mukavaa ja jäsnkätti esitellä kullalle paikkoja. Mä kun tiedän sen lapsuuden paikat, mutta se ei oo pahemmin käyny Espoossa.

Äiti, Jani, Isä
Minä ja isä. Voi että mä vihaan hymyäni
Niina tuli käymään ja syötiin yhdessä. Äiti on kova halimaan.


Ja tosiaan, mun kenkäni tuli sillon perjantaina, tai no, yhdet niistä.Käytin niitä koko viikonlopun ja ne on tosi ihanat! Yllättävän mukavat jalassa, ne kopiseekin ihanasti.

Äiti kommentoi mun tyyliä "noita-akka"-tyyliksi ja mä olin iha onneni kukkuloilla moisesta tokasusta xD <3

Kyllä mä taas kääntelin päitä tylsässä Espoon keskustassa kirkkaan punasella tukallani ja perinteisellä goottityylillä. Haha, on ne ilmeet aina hassuja. Kumma juttu, ettei siellä vieläkään oo yleistyny erilaisemmat tyylit. Musta ei tullut tyylikuvaa ku unohdin koko jutun, mutta huomenna vois koulussa ottaa.

Olipas noista kengistä vaikea ottaa kuvaa salaman kanssa, kun ne on niin kiiltävät, ni heijastu koko ajan vaan valkonen läntti xD
Näissä on 12 senttiä korkoa
Tässä sitten vois esitelläkin mitä kaikkea tuli mukaan. Elikkä saatiin porukoiden vanha matto jonka ne meinas heittää pois ja mä sitten nappasin meille ainakin väliaikaratkasuksi olkkariin, saattaa siirtyä keittiöön jossain vaiheessa, kunhan löydän mustat matot halvalla olkkariin. Nyt näyttää silti ihan kivalta, vai?
Nukkis ois kiva saada valmiiks ihan siksi, että toi pöytä menis sille sitten ja saisin ostettua uuden, paljon pienemmän sohvapöydän.
Matto on maksanut alunperin 200 e.

 Isäl oli kaks vinyylilevysoitinta, mä sain toisen ku valitin etten mistään ole löytänyt itselleni hyvää. Jes! Eli sellanenki ihanuus löytyy nyt sitten tosta meidän kaapistosta. Jani laittaa äänet kuntoon ja eikun vaan ostelemaan levyjä kirpparilta! Eli seuraavalta kirpparireissulta jää käteen varmaan läjä lp-levyjä xD Nostalgista. Soitin on vielä oikean värinenkin! Mun kaikki elektroniikka on musta/metallinväristä. Ah.


Sori huono kuva, tässä ny tää soitin <3
Äiskä lahjotti meille ihkauusia pyyhkeitä
Sain lautasastiaston jossa on nättei kukkasia ja lasipurnukoita
Kun iskä tajus et tykätään sotaleffoista saatiin tälläsiä, Tuntematon sotilas on viel muoveissakin
Valitettavasti mulla ei oo mitään mullistavaa kerrottavaa, koska oon vähä väsy (menkat alko) ja tää kannettava taas ryppyilee mulle, huoh. Silmä on onneks aika hyväs kuosis tällä hetkellä, siitä tulikin mieleen, että pitää pistää lääketippaa.. Huomenna taas tyylikuvaa ja jotain, eli huomisiin!

/Leena

P.s Kirjan kirjottamisvimma on tosi kova, ehkä huomenna vois saada aikaseks taas monta sivua! Mulle on tullu viikonlopun aikana 6 lukijaa, hei vaan kaikille<3 Ja palkintojakin sain taas lisää vaikka kuinka monelta, kiitoksia hurjasti!

Ei kommentteja: