lauantai 18. syyskuuta 2010

Syyssiivousta

Ollaan siivottu tänään Janin kanssa oikeen urakalla. Sen porukat tulee huomenna käymään, Janilla kun on synttärit maanantaina. Kauhee paniikki, et on varmasti siistiä.

Tylsyyden huipentumana tein kehyksiin piirustuksen, se on kyllä aika nopea luonnos, en jaksanut keskittyä taaskaan pidempään. Nykyisen kauneusihanteen mukaan. Ah, Sanna tekee mulle melkein samanlaisen puvun mulle, oooh. En malta odottaa. Vielä noi kehykset pitää maalata, ja sitten se on valmis koristamaan meidän hyllyä. Anteeksi kuvan huonolaatuisuus (johtuu kamerasta ja huonosta valosta).

Olen saanut melkein valmiiksi makkarin hyllyn. Huomenna jatkuu taas makkarin siivous, joten ens viikolla näette varmaan meidän makkaria ;) Mietin just, että alotinpa tän blogin hyvään aikaan. Näette ennen ja jälkeen kuvia meidän kämpän muutoksesta.

Omituinen olo vaan jatkuu, en oikein tiedä mistä se johtuu, loppuen lopuksi. Kai se on vaan masennusvaihe. Mulle on siis todettu maanis-depressiivinen mielialahäiriö, (eli kaksisuuntainen, eli bibolaarinen mielialahäiriö) ja vakava masennus. Mä pidän kyllä enemmän maanisesta vaiheesta. Tosin masennusvaiheissa mietin elämääni melkein kyllästymiseen asti ja saan aikaseksi taidettani ja uutta tekstiä. Normaaleina päivinä kaikki on niin neutraalia. Kaipa mun taiteilijapuoleni tulee esiin vain sairaan mielen mukana, hah.

Terapiassa meni aika hyvin, sain just sitä tsemppausta mitä tarvitsinkin. Mun piti mennä  terapian jälkeen shoppailemaan, mutta päätin säästää rahat ruokaan. Jotka sitten meni tänään. Oon tosin metsästänyt mustavalkoraidallisia housuja, tiedättekö mistä niitä löytäisi?? Huuto.netissä olit yhet mitkä ois muuten ollu jees, mutta kokoa liian pienet, tietenkin. (mitä sitä nyt luulis)  Syömiset on menny aika hyvin, liikuntakin pysynyt kohtuudessa, paino on itseasiassa vähän laskenutkin! Johtuu kyllä varmaan siitä, että oon vähentyäny reippaasti sipsien syömistä. Alkoholikin on jäänyt tosi hyvin pois. Turhaan mä sitä juon, masennun vaan lisää kumminkin. Enkä tykkää olla humalassa, joten mikä pointti xD

Ainiin lisäsin edelliseen postaukseen tyyliosuus tekstin, unohdin sen kaikessa kiireessä.

/Leena

3 kommenttia:

mAlice kirjoitti...

Hei, törmäsin blogiisi etsiessäni vinkkejä hiusten valkaisusta. Jäin lueskelemaan. Yhtäläisyyksiä välillämme:

.bulimia
.kissat
.rotat
.kihlaus/avioliitto
.kasvissyönti
.eläintenoikeudet
.kengät
.goottityyli
.kauhuelokuvat
.piirtäminen
.atopia
.kakssuuntanen
.paniikkikohtaukset
.kirjan kirjoitus

We're out there, apparently :D

Leena kirjoitti...

Niina: Heh ilmeisesti xD Mahtavaa löytää jälleen sukulaissieluja :)

mAlice kirjoitti...

Hei, törmäsin blogiisi etsiessäni vinkkejä hiusten valkaisusta. Jäin lueskelemaan. Yhtäläisyyksiä välillämme:

.bulimia
.kissat
.rotat
.avioliitto
.kasvissyönti
.eläintenoikeudet
.kengät
.goottityyli
.kauhuelokuvat
.piirtäminen
.atopia
.kakssuuntanen
.paniikkikohtaukset
.kirjan kirjoitus

We're out there, apparently :D