tiistai 19. huhtikuuta 2011

Mikä on tärkeää..

Minä ja Anskubansku kesäl -09

Hei vaan hei kaikille! Varsinkin uusille lukijoille (onko teitä jo noin monta..) Enää viisi ja on taas uuden blogiarvonnan aika! En ole varsinaisesti vielä päättänyt palkintoa, saa sitten nähdä..

Minä ja Annika kesällä -09
Mä olen ollut tänään hirveän väsynyt, mutta samalla jotenkin rauhallinen ja kauhean onnellinen elämästäni. Niin käy nykyään itseasiassa ihanan usein. (eipä ole ennen näin ollut)

Mulla on kaikki mitä mä oon ikinä voinut toivoa. Mulla on koti, joka tuntuu kodilta. Mulla on mies, joka suorastaan palvoo mua, mä rakastan sitä joka hetki vain enemmän. 

Mulla on maailman paras bestis, monta muutakin ihanaa ystävää, jotka kutsuu mua, kuten minäkin, siskoksi. Mun verisisko on maailman ihanin, justiinsa se muisti mua soitolla ja tuli kamalan hyvä mieli. Sovittiin elokuva ja kahvilatapaamisesta, en malta odottaa! Me nähdään nykyään tosi harvoin, en ole väleissä Niinan miehen kanssa ja välimatkaakin on aika lailla..  Oon myös väleissä porukoiden kanssa ja se suo myös omalla tavallaan syvää rauhaa, en vain jaksa (enkä haluaisikaan) riidellä turhaan niiden kanssa, elämä on liian lyhyt ja perhe liian tärkeä.

Olen myös reissaamassa pitkin kesää (jaa millä rahalla.. sossun rahalla! Juujuu, oon sossupummi ja laiskiainen, repikää perseenne haahkat) näkemässä ihania ystäviäni, ens kuussa Kuopioon! Myös pitäs mennä Helsinkiin, Vantaalle, Espooseen, Turkuun, Tampereelle ja Jyväskylään.. oliko vielä muita kaupunkeja? 0_o

Raksahommissa, ekalla luokalla
Mä valmistun puolen vuoden päästä, mulla on ammatti. En olisi ikinä uskonut, että mä oisin päässyt näin pitkälle. Mä kävin lukiotakin ja musta tuli abi, mutten ikinä kirjottanu ylioppilaaksi. Nyt olen käynyt amiksessa kolme vuotta ja valmistuminen viivästyy osastoreissun takia tulleista poissaoloista, mutta ei se haittaa. Oon miettinyt, että alkaisin oikeen kunnolla keskittymään mun kirjottamiseen (eli siihen menee kesäkin!).. 

Mun blogilla menee loistavasti, edistyn aina pikkuhiljaa projekteissani, enkä anna virheiden ja takapakkien enää lannistaa. 

Olen hurjan lähellä parantumista, olen ihan tohkeissani!! Minä, parannun.. oikeasti?! Bulimia melkein voitettu?! En uskoisi, mutta pakko se vain on! En itseasiassa edes muista millon viimeksi oksensin ja ruuan vähentäminen on jäänyt vähäseksi, kun aina ruokahalu voittaa, jes! 

Just alottanu opiskelun


Nightwishiltä tulee uusi levy vuoden lopussa ja jopa vielä elokuva, huhheijaa!

Pian on kesä ja mikäs sen ihanampaa!

Maailman PARAS isosisko
Mä olen niin täynnä suunnitelmia, iloa, odotusta ja vaikka mitä.. välillä tuntuu, että repeän, kun saan tälläsiä "kohtauksia". En tiedä onko tämä sitä elämäniloa vai vaan mun normia maanisuutta, mutta kaikki on itseasiassa niin hyvin, että vittuakos tässä oikeesti turhia murehtimaan. Mä oon tehny sitä ihan tarpeeksi ja tuun varmasti tekemäänkin, mutta helvetti soikoon, en jaksa sitä joka hetki. Märehtiminen kuluttaa energiaa yllättävän paljon ja noh, stressistä ei tietenkään ole kauheasti mitään hyötyä kehollekaan. Tänään tuli istuttua kevään ensimmäistä kertaa pihakeinussa kavereiden ja Janin kera, olen vähentänyt kivasti tupakoimista (no tuskin tulee silti loppumaan tää poltto, arvailen..).. Hei, tajusin juuri, etten ole käynyt varmaan pariin viikkoon vaa-alla, olen vain unohtanut! Mitä helv.. Taidan olla joko saamassa dementian tai parantumassa (molempia?).

Joo mutta hei jaanpa teille vielä kuvaa mun ihanasta uudesta hameestani, johon uhrautu muutama kymppi (jolle olis ehkä ollut muutakin käyttöä..). Ostin tietenkin ihanalta kaunokaiselta nimeltänsä Insanity ja tässä hänen blogikirppiksensä.
 Neito pyys mua mukaan synttäreillensäkin, mutta valitettavasti mun viimiset rahat tais mennä tyyliin tohon hameeseen ja ruokaostoksiin yms..=/ Mutta kesällä siis! Kyllä silti piristi, kun ihmiset tahtoo mua nähdä.. Teitä on vielä niin kovin monta (kymmentä) ihmistä, joita en oo nähny livenä tai pitäisi nähdä uudestaan!

Ekaa kertaa käytössä ja se on aivan täydellinen.. Lip servicen itty bitty micro mini- gunmetallin värisenä. Nyt kun ois jotkut bileet tiedossa..
Virallinen kuva
/Supertyytyväinen Leena

7 kommenttia:

BrokenCinderella kirjoitti...

Tosi kiva ja ihana postaus<3! Oli kiva lukea ku oot niin positiivisin mielin. Ja ihana tuo hame.<3

Batsinthe Belfry kirjoitti...

Samaa mieltä, ihana postaus. :) Ihailen sun positiivisuutta ja kykyä arvostaa ihania asioita elämässä. :) Mulla on siinä vielä opettelua... ^^;

nonna kirjoitti...

Asuntaanpas me lähekkäin! :)

Ravenoir kirjoitti...

Tuli hyvä mieli lukea tällaista tekstiä! Ihanan positiivista ^^ Kun tulet Tampereelle niin pidetään blogimiitti tjsp. :D

M kirjoitti...

Mä olen vähän ihmetellyt noita hameita, että kelle ne muka sopii, mutta näemmä ainakin sulle. :D Ja kiva että olet paremmalla tuulella. :)

Anonyymi kirjoitti...

ihana ihana postaus tämä! sait hymyilemään :)

Leena kirjoitti...

Apprehensive: Khih voi kiitoksia<3 Juu on ihanaa jakaa ilosiakin olotiloja :)

Ms little: Pienet asiat on elämässä niitä tärkeimpiä, eli isoimpia<3

Infected: Hä kuis? XD

Laurora: Khihi juu pitää kattoa!! Pysytää yhteyksis!

M: Haha no mä ainakin tykkään kovasti tollasista, ja toivon että sopiikin, hyvä jos ainaki yks on sitä mieltä xD

satua: Khihii<33 Ihanaa, sitä halusinkin<3