maanantai 4. huhtikuuta 2011

Sohvan vankina, jälleen

Joo tästä nää mun mielialan vaihtelut taas huomaa. En pystykään olemaan ilman blogia (no teidän lukijoiden onneksi).. Makailen sohvalla Yola mun jaloissani.. oon miniläppärin kanssa, kun ei koneella jaksa istua ja mun normi kannettava vaatii vähän taas putsausta, eikä sitä jaksa nyt tehdä (pitäisi varmaan alkaa säästämään uuteen kannettavaan).. Onneksi löytyy tää miniläppiskin (kiitti isukki!). 

Mä oon ollut perjantai-illasta asti aivan totaalisen kipeä. Nenä vuotaa, kurkkuun sattuu ja saan inhoja yskäkohtauksia. Mun piti viikonloppuna mennä shoppailemaan ja nähdä Miiaa, mutta se sitten jäi tän myötä.. piti siivotakin, mutta ei ole voimia, kuin korkeintaan istumiseen. Ainiin, en sitten päässyt Jenni Vartiaisen keikalle torstaina. Liput oli jo ehditty myymään loppuun ja kaiken lisäksi en ois saanut keneltäkään kyytiä sieltä pois.. Olisikin ollu mielenkiintosta kävellä sieltä tai tulla jatkuvasti pyörällä kaatuillen kolmelta aamuyöllä.. Rahaa ei tietenkään ois ollu taksiin.. jei. Noh, toivon kovasti, että Jenni tulisi pian tänne uudestaan ja sillon aion kyllä aivan heti mennä ostamaan lipun, kun kuulen! Tänään ei ollut vieläkään voimia mennä kouluun, onneksi kuume on laskenut jo aika hyvin.. olo on silti vieläkin voimaton ja mua ahdistaa se ihan kamalasti. Yleensä mua ei kauheesti haittaa olla kipeä, mutta oon ollut jo tammikuusta asti jonkinasteisessa flunssassa ja mua alkaa jo kyrsimään. Ja muutenki puolen vuoden aikana tuli jo maattua ihan tarpeeksi ton silmän takia. Tahtoisin mennä ja tehdä juttuja, ei vaan keho taida antaa. Pöh. 







Jewelry on these movies is so beautiful

I want this..




Oonkin tässä katsellut jälleen Lotrin.. ja päätynyt tietenkin johonkin mielikuvitusmaailmaan sitä kautta. Harry Potterit alotin (taas joojoo) just, kun ei oikeen parempaakaan tekemistä ole. Olen melkein katsonut Last Exilesin loppuun, se on kyllä noussut yheksi mun lemppari animeista. Steam punk animea parhaimmillaan, sais olla lisääkin, tai pidempi sarja. Eipä kipeenä olekaan parempaa tekemistä, kuin katsella leffoja, sarjoja tai lukea kirjaa. Niin, luinpa Universumin Tomunkin (taas jälleen kerran) alusta loppuun. Sain kyseisen trilogian lahjaksi joskus about 10 vuotta sitten ja se kuuluu edelleen mun suosikkeihin, ei siinä lopussa voi kun vollottaa. Kuljen kaupungilla silmät sirillään yrittäen nähdä ihmisten daimoneita.. Taidan olla välillä vähän turhankin paljon mielikuvitusmaailmassani (kutsun sitä Leema-landiaksi).. Noh, millon mä olen väittänyt, että olisin kasvanut aikauiseksi? Ja onko sitä välttämättä pakko kokonaan kasvaakaan.. elämä käy turhan tylsäksi ilman mielikuvitusti, what say you? Jaajaa.. voisinpa katsoa tänään vielä Kultaisesta Kompassista tehdyn elokuvan. Katsoin sen kyllä silloinkin, ku se tuli dvd:lle, petyin siihen hurjasti, mutta se oli kyllä silti kauniisti toteutettu, joten voisin katsoa uudestaan.. Vois myös ottaa selvää, milloin Salaperäisestä veitsestä mahtaisi tulla elokuvaa.. toivottavasti tulisi.Tosin petyn kuitenkin varmaan siihen joka tulee näyttelemään Williä..




Lyra´s world is so close to steampunk

Lyra and Iorek

In my head the golden monkey was prettier..

Serefina Pekkala is the coolest witch ever

Just beautiful world

Cool cars..

Lyra´s mother hair is actually black, not blonde.. 




You need to go this adventure







Translation:I could not stand to be without my blog (which you readers are certainly happy about it) I've been sick until Friday evening. I have not been done other than watch movies, like Lord of the Rings (again) and also the anime series called Last Exile (steampunk anime, if you like to watch!) .. I'm really tiredand I could not even go to school today. 
So I'm lying on the couch and head back to the fantasy world where everything is wonderfully different and new. I also read the trilogy called His Dark Materials. I love it so much! I got these books as a gift about ten years ago and I've probably already read them dozens of times. The first part has already made ​​the film (The Golden Compass). It has so many mistakes and I hated it because of that .. but it is still a beautifully made​​, and I think I'll watch it even today. Hopefully you have been healthier than I am, after all, I had a flu since January !








3 kommenttia:

Milla // Moon shaped little box kirjoitti...

Höh, tuo Philip Pullmanin kirjasarja on hyvä, mut miun mielestä just tuo kolmas osa, eli kultainen kompassi oli huonoin koko trilogiasta. Mie en oo vielä nähnyt tuota leffaa, enkä tiedä, et haluanko nähdäkkään, voipi olla melkoinen pettymys, vaikka kirjakin sitä oli :O Miun mielestä tuon trilogian paras osa on ehottomasti Salaperäinen veitsi :)

V kirjoitti...

Kiitos ihana <3

Rakastan tuota Universumien tomua (sain sen myös joskus kymmenen vuotta sitten). Ja mulla on sama juttu noiden daimonien kanssa :D

Leena kirjoitti...

Vivian: No ei kyllä sitten kannata katsoa =/ Mä tykkään eniten tosta vikasta osasta.. silti kaikki on kokonaisuudessaan niin ihania, vähän ku yrittäis Lotrista valita suosikkia, tosi vaikeaa xD

Viikka: Ai joku muukin yrittää nähä muiden daimoneita (ja sitä omaa.. kyllä se siellä sisällä on jossain!)